Nieuwe schrijfster

Hallo allemaal,

Ik had er al een tijdje over na zitten denken en na het bericht van Lumen1987 gelezen te hebben heb ik de knoop doorgehakt en ben ik nu mede schrijfster van dit blog.
Ik zal kort wat over mijzelf vertellen:

Ik ben 27 jaar, woon in Utrecht en ben mij aan het omscholen tot lerares wiskunde.
Ik doe aan BDSM, ben daarin Dominant en best wel sadistisch. BDSM beleef ik samen met mijn partner en subje met wie ik in mei dit jaar ga trouwen.

We hebben een tijdje iemand erbij gehad (een man) waar we af en toe seks mee hadden, helaas klikte dat niet goed genoeg, maar wie weet wat er in de toekomst nog gebeurd.
Over mijn andere interesses zal ik in mijn blogs meer gaan vertellen.

Wil je meer over mij weten, kan je me ook vinden op fetlife, twitter en tumblr.

0 reacties:

Een reactie posten