armbinders/monoglove

Vandaag is er weer eens een fetish van me waarin nieuw leven is geblazen (wat een leuke foto al wel niet kan doen met je). De fetish voor armbinders (ook wel bekend als monogolves). Ik raak gewoon opgewonden van het uiteindelijk resultaat, anders dan dat kan ik het niet omschrijven. Maar daarbij geld wel dat de materiaal strak over de armen heen zit, want ribbels of plooien in haaks op de lengte richting van de arm... dat doet het niet voor me. Ik houd ervan hoe de armen redelijk strak tegen elkaar aan komen te zitten en zo een mooi profiel bij een vrouwelijke dame kan maken. Schouders naar achteren, iets wat hollere rug en natuurlijk borsten naar voren. De lichte glans van het leer dat de lengte van de arm volgt. De contouren die ze 'schouderbanden' maken vind ik er ook ongelooflijk mooi uitzien. Een best wel prijzig speeltje, maar wel een ongelooflijk mooi speeltje!

De nummer 1 toepassing van armbinders voor mij persoonlijk, is eigenlijk wel een beetje objectificatie: om sublief er appetijtelijk uit te laten zien en een mooi stuk versiering in de omgeving te zijn. Heel simpel eigenlijk maar zo damn gaaf en opwindend. Ideaal voor op feestjes, zodat sublief ook van andere mensen mooi kan wezen.

Verder vind ik het ook een leuk speeltje om subbie op d'r plek te houden, door een armbinder vast te maken en daarbij de armen iets omhoog te trekken zodat ze geforceerd te worden om wat voorover te buigen en de handen in ieder geval 20 centimeren ofzo van de billen vandaan zijn. Toegankelijkheid is natuurlijk erg belangrijk, en ook het feit dat sublief dan net niet in een ideale positie kan blijven staan. Dat vind ik op een mentaal niveau gewoon erg leuk om te doen. Beetje het pesten van het subbedingetje.

Maar het zou voor mij geen vervanger kunnen maken voor touw-werk, gezien ik de monoglove enkel in een paar scenario's ook werkelijk waar echt leuk vind. Buiten het bovenstaande wat ik beschreven had, zou ik niet naar een armbinder grijpen. Tijdens een rape-play scenario, daar past voor mij een monoglove niet. Voor mij is het iets dat elegantie uitstraald. Daar past agressie wat voor mij een onderdeel is van rape-play niet onder. Maar ook in een spel waar slaag bij komt kijken, daar voelt voor mij een armbinder 'out of place', en zie ik liever touw om mijn subbedingetje.

Nog maar een paar weken, en dan heb ik mijn salaris binnen... wie weet...
-Lumen1987

0 reacties:

Een reactie posten