Mommy Domme

In de relatie die ik heb met mijn kleintje zitten best wel wat mommy Domme aspecten. Dat houdt voor ons niet in dat we aan ageplay doen. Hij wordt niet een jongetje van een jaar of 6 en ik speel niet zijn moeder.
De aspecten die wij er wel in hebben zitten is dat ik goed voor mijn kleintje wil zorgen. Zowel tijdens spel als in het dagelijks leven. Sowieso beleven we onze D/s 24/7 en dus zorg ik r altijd voor dat het goed met hem gaat.
Dit doe ik door te zorgen dat hij gezond eet, er op let dat hij niet te veel werkt en 's avonds netjes op tijd gaat slapen.

Mijn kleintje is soms wel net een kind, vooral als het om speelgoed gaat. Wanneer we samen de stad in gaan is de speelgoed afdeling van de V&D een standaard stop geworden. Kijken bij alle lego die er te verkrijgen is en dan ook altijd even kijken bij de Transformers.
Afgelopen zondag was er koopzondag en dus waren wij even de stad in. Bij de Transformers kon hij zich niet inhouden en dus hebben we er 1 meegenomen.
Hoe lief dat hij mij er dan voor bedankt terwijl hij hem zelf betaald heeft!

Nu is hij er mee aan het spelen en is zo blij als een kind en ik vind het heerlijk om hem zo blij te zien :D

1 reacties:

Daria zei

Aaaawwwwww, LIEF!

Een reactie posten