Schoenen fetish?

Mijn uiterlijk is altijd belangrijk voor mij geweest. Ik heb echt niet het lichaam van een fotomodel, maar ik probeer er wel altijd verzorgd uit te zien. Daarbij speelt kleding een belangrijke rol.

Ook binnen de BDSM speelt het voor mij en mn partner een rol. Het is geen voorwaarde voor een goed spel, maar kan zeker wel een toevoeging hebben. Ik bezit meerdere corsetten en alleen al mij mogen inrijgen kan opwindend werken voor mn kleintje.

Een ander onderdeel wat we beide erg leuk vinden zijn schoenen. Dan heb ik het niet over alledaagse gympjes, maar mooie schoenen, het liefst met hoge hakken. We hebben in de woonkamer een aantal planken hangen waar mijn schoenen op staan, ik heb nu ongeveer 25 paar.

Het is allemaal begonnen met een paar knalroze laklaarzen. Destijds deed ik nog niets met BDSM, maar bevond mij wel in de gothic scene. Ook daar is het gebruik van lak, leer en corsetten heel gebruikelijk. Daarna kwamen er nog een paar schoenen bij en vond ik het erg jammer dat ze alleen maar in mijn kast stonden te verstoffen. Er op lopen doe ik nl nauwelijks. En het idee van de planken was geboren. In de loop dertijd heb ik dus heel wat schoenen en dus ook planken erbij gekregen.

Ik noemde het net al even dat ik eigenlijk niet zo goed op de schoenen kan lopen. Gelukkig maakt dat voor ons helemaal niets uit. Kleintje vind het al geweldig als ik ze maar 5 minuten aan heb en als je sex hebt hoef je er toch niet op te staan dus dan werken ze prima :)

Deze heb ik nog op mn verlanglijstje staan:

2 reacties:

Anoniem zei

echt geil schoenen... ik heb op zolder een plekkie voor mn kleine 150 paar hex en buffalo en soortgelijke schoenen blij dat ik nie de enige ben.... groetjes mr leeuw

Anoniem zei

Heb ik met leer !. Mooie leren kleding heeft alles in zich wat weer voor de meeste onder ons te veel is. Niet voor niets kan je er in de mode alle kanten mee op. Zelf ben ik verslaafd aan zowat de meeste aspecten wat leer met zich meebrengt waardoor ik vind dat ik een leer fetish heb. Bij mij vroeg begonnen, in m'n vroege tienerjaren was mijn eerste leren broek niet uit te krijgen. Een heerlijke verrijking van het dagelijks leven, zeker als ik een leren broek samen draag met een hip leren jack. Omdat leer niet verslijt en eigenlijk alleen maar mooier wordt, heb ik inmiddels zowat kasten vol, van wijde leren bandplooi broeken tot strakke legging achtige broeken in ook meerdere kleuren dagelijks draagbaar voor zowat elke gelegenheid. Heerlijk dus dat mode en fetish goed samen gaan.

Een reactie posten