Korsetten

Voor hen die het nog niet opgevallen was aan mij, maar ik ben best wel fan van korsetten (en daarbij ook enigzins bustiers). Het is eigenlijk zo'n fetish ding: niet goed uit te leggen wat je er precies nu zo mooi of leuk aan vind... je weet en voelt gewoon dat het zo is. Ik zal er ook wel bij zeggen dat ik totaal niet kick op de mensen die een korset zo heftig kunnen aansnoeren dat hun darmen hun longen in de weg gaan zitten, dat gaat mij echt veel te ver. Maar ik zie wel graag die curve erin zitten. Ik zie graag een beetje een hartvormige bovenkant aan het korset, en ook wat contrast verschil in het korset zelf.

Afgelopen weekend zijn ik en JT dus geslaagd voor een korset. En man, wat ziet ze er mooi uit in haar korset! En niet alleen vanwege de korset zelf, maar ook omdat JT erin ongelooflijk straalt. Als ze het aan heeft, kan ze gewoon niet stoppen met lachen. En ook niet geheel onbelangrijk: ze voelt zichzelf er ook heel erg mooi in. En ja, dat kan je dan ook weer aan de buitenkant aan d'r zien. Deed behoorlijk mijn bloed aan het pompen zetten.

Ik ben zelf ook best wel blij dat korsetten zo'n 'gemeengoed' zijn binnen de BDSM scene. Maar ik vind het ook behoorlijk interessant dat het juist zo'n gemeengoed is binnen de scene. Ik neem aan dat er wel meer dames zijn die zich mooi vinden in een korset, maar zou dat de enige reden zijn voor een vrouw om ze aan te doen? Of zouden er ook nog andere factoren spelen, zoals dat het misschien fijn aanvoelt hoe dit kledingstuk je eigenlijk beet houdt? Misschien omdat het enige bewegingsvrijheid wegneemt? Misschien vinden sommige (of veel?) dominanten het ook een leuke feature van een korset? Dat laatste heb ik dus niet, maar dat kan ook betekenen dat ik daar gewoon een buitenbeentje in ben?

En ik heb trouwens respect voor de dames die het voor elkaar krijgen om uit zichzelf een korset aan te doen en ook een beetje aan te kunnen snoeren. Kudos voor jullie hoor!
-Lumen1987

0 reacties:

Een reactie posten