24/7

Ik kwam op SamariuM een topic tegen over regels in een 24/7 of TPE relatie. Toen bedacht ik mij dat ik hierover nog niets hier verteld heb.

Zoals wij het voelen hebben wij een 24/7 relatie. Voor ons houdt dat in dat ik altijd de baas ben over hem en dat hij altijd naar mij moet luisteren. Dit is uiteraard erg basic beschreven, maar het is wel waar het op neer komt. Er zullen misschien mensen zijn die vinden dat onze relatie al een TPE is, ik zelf vind die term voor nu nog te ver gaan.
Nu geef ik toe dat we ver gaan in onze relatie, veel zouden dit al niet zien zitten. Ook wij hadden dit van te voren niet voor ogen, het is langzaam zo gegroeid.

Toen wij nog aan het daten waren hadden we op een gegevn moment een gesprek over hoe we onze relatie op dat moment zouden benoemen op Fetlife. Nu zijn daar tal van mogelijkheden waaronder: "Being owned and collared by..." Toen we het dus daarober hadden zei mn kleintje dan ook: "nou, dat ownen, dat vind ik zo stom daar heb ik helemaal niets mee!" Ondertussen staat er bij zijn Fetlife profiel: "Being owned and collared by Bregje" , wat dus wel aangeeft hoe wij zijn veranderd sinds het begin.

Nu is onze relatie zo dat we zelfs een contract hebben opgesteld waarin de regels staan waar hij zich aan moet houden en wat hij daarvoor terug krijgt van mij. We hebben deze beide ondertekend en dat exemplaar ligt bij hem in zijn nachtkastje. De regels die erin staan gaan over dingen die we dagelijks doen. Denk aan dingen als dat hij toestemming moet vragen om naar de wc te mogen, hij altijd naast mij op de grond zit op een kussen als we in de woonkamer zitten, maar ook staat erin dat hij altijd naakt moet slapen zodat hij altijd beschikbaar is als ik dat wil. Er staan nog veel meer regels in, maarga ze hier niet allemaal opnoemen. Er staat dus ook in dat ik in ruil voor zijn overgave altijd voor hem zal zorgen.

De reden dat ik onze relatie liever benoem met 24/7 in plaats van TPE (ondanks ons contract) is dat niet zijn hele leven geregeld is door mij. Ik zoek niet zijn sokken uit aan het begin van de dag en hij is vrij om af te spreken met wie hij wilt. Ook zijn menig is mij dierbaar. Over de grote beslissingen denken we samen na. Waar gaan we wonen, waar gaan we naar toe op vakantie, wat gaan we doen voor het trouwen. Uiteindelijk denk ik wel dat ik de beslissing neem, maar neem zijn menig daarin zeker wel mee.

We zijn er allebei erg blij mee dat onze relatie deze kant uit is gegaan, we zijn er beide zo ontzettend gelukkig mee, ik zou niet meer anders willen.

1 reacties:

Daria zei

Mooie uitleg over iets wat Jericho & ik absoluut niet hebben. Je laat heel goed zien hoe mooi het eigenlijk is EN dat zijn 24/7 overgave dus betekent dat jij 24/7 voor hem zorgt, dat hoort daarbij. Heel mooi!

Een reactie posten