Piercen

Ik heb een tijdje terug al iets geschreven over needle play. Nu was afgelopen zaterdag de Blood-Meat en heb ik eindelijk mijn piercing naalden kunnen gebruiken.

Toen ik ze destijds binnenkreeg wilde ik ze eigenlijk al openmaken, maar dat kon uiteraard niet, moesten wel steriel blijven.
Op de meet eerst maar een acclimatiseren, beetje kletsen met iedereen en in de stemming komen. We konden ook lekker zwemmen dus dat deden we dan ook eerst, want na het prikken mochten we het zwembad niet meer in. Samen lekker in het zwembad gehangen. Nu had ik het al eerder er over gehad met een vriendin van mij dat zij weleens aan needle play wilde doen bij de mannelijke genitaliƫn. Haar eigen vriend had zich in eerste instantie als vrijwilliger opgesteld, maar toen het puntje bij paaltje kwam kon hij het toch niet. Dus in het zwembad aan haar gevraagd of ze eventueel op mn kleintje wilde oefenen en dat leek er wel wat.

Na een tijdje was het wel tijd om hem eens onder handen te gaan nemen. Ik zocht die vriendin op en vroeg of ze mee wilde doen, haar glimlach vertelde alles. Dit is het resultaat:



















Maar toen moest het leukste nog komen, ik zou mn kleintje gaan piercen \O/. Het was de bedoeling om een navelpercing te gaan zetten en maakte alle spullen in gereed om dat voor elkaar te krijgen. Is nog best een gedoe om een piercing in elkaar te zetten met latex handschoenen aan. Alles was klaargezet, plek was afgetekend, dus ik kon beginnen. Klem op de juiste plek gezet, naald uitgepakt (in het echt waren ze nog gaver dan in de verpakking) en daar ging hij dan. Of nou ja, dat was de bedoeling. Helaas wilde de naald er niet helemaal doorheen, hij bleef hangen op de canule (hulsje om de naald heen om erna de piercing erdoorheen te kunnen halen).

Dat was uiteraard flink balen, ik wilde ook niet met grof geweld de naald erdoorheen duwen, dat wilde ik mn kleintje niet aan doen. Ik heb het toen nog op een ander plek bij zijn navel gebrobeerd maar ook dat ging niet. Toen heb ik die naald dus weg gedaan.

Ik baalde flink, maar wilde niet opgeven, moest toch ergens een keer voor elkaar krijgen om ook zo'n naald ergens door te zetten. Toen heb ik een andere plek uitgekozen samen met anderen die verstand hebben van naaldjes zetten. Dit was vlak boven zijn tepel (er doorheen was een beetje veel van het goede). Daar ging het gelukkig allemaal goed :) Dit is het resultaat:


















Me is happy :D
Voor meer foto's kun je kijken op mijn fetlife profiel!

0 reacties:

Een reactie posten