Training

Ik zal het maar meteen zeggen, ik ben van die foute Doms die van subs trainen houdt. Zo, ik heb het gezegd, het is nu bekend aan de hele wereld, hebben we dat ook weer gehad. Ook als sub een training moeten ondergaan zie ik helemaal zitten, maar dat is voor een andere keer als ik daar ook werkelijk ervaring in heb.

Afgelopen weekend heb ik JT medegedeeld dat we actief trainingen gaan uitvoeren. Voor haar is het ook wel een fetish te noemen, net als bij mij, dus dat was voor haar wel positief nieuws. In het trainingsprogramma gaan we bepaalde aspecten van onze D/s formaliseren, zoals mensen dat wel eens doen met een contract bijvoorbeeld. We gaan dan op papier zetten wat onze verwachtingen zijn, aan welke regels we gebonden zijn (ja, ik heb ook regels die voor mijzelf op gaan) en onder welke omstandigheden die regels gelden. We gaan samen doelstellingen opstellen, met targets en milestones die we gaan vaststellen voor de trainingen. Er gaat een schriftje komen waar JT haar aantekeningen in zal moeten bijhouden, en een formeel document die we beide zullen gaan bijhouden over de training, de vorderingen en andere zaken die we bij willen houden.

Nu zul je je misschien afvragen, waarom ik eigenlijk vanaf dat weekend besloten heb om het te gaan doen, en waarom bijvoorbeeld niet eerder? De reden dat ik heb besloten dat ik training ga invoeren zijn eigenlijk best wel egoïstisch: ik wil dat ze gewoon beter wordt in mij plezieren. Dat ze mij een betere dienst kan gaan bieden. Diensten met betrekking tot seksualiteit maar ook massage, rituelen, affectie tonen en presentatie. Ik ga gewoon lekker veeleisend worden en verlangen dat ze me gehoorzaamd tot in de details, en zal dan ook zonder twijfel corrigeren of afstraffen als het niet naar wens is.

Ik heb er zin in! En JT? Tsja, die moet wel...

0 reacties:

Een reactie posten