Cuckolding

Ik heb gister een advertentie geplaatst op fetlife. Had er in het begin een beetje moeite mee, maar toen ik begon met schrijven stond hij eigenlijk in 1 keer op papier. Heb er veel leuke reacties op gekregen van mijn fetlife vriendjes en ook een paar leuke reacties gehad. As we speak ben ik met 1 van die mannen aan het msnen.

De inhoud van mijn advertentie ging over cuckolding. Voor de mensen die niet weten wat dat inhoudt zal ik een korte uitleg geven. Bij een cuckoldstel is er sprake van een een dominate dame met een onderdanige sub. Daarbij heeft de dominante dame een minaar waar de sub vanaf weet. Hoe die relatie wordt ingevuld verschilt per stel. Vaak moet de sub toekijken hoe zijn Meesteres seks heeft met haar minnaar, maar het kan ook zijn dat hij er pas later over te horen krijgt nadat ze bij haar minnaar geweest is. De reden om dit te doen is ook verschillend, ik zal hier uitleggen hoe het bij ons is.

Ik en mn kleintje hebben een goed seksleven, die zal er ook blijven. Ik houd veels te veel van seks om er met hem mee te stoppen. Dit is dan ook meteen de reden dat ik er wel iemand bij wil hebben, zodat ik goed verzadigd ben. Ik hou ervan om mijn kleintje goed geil te houden, dat betekend dus voor hem dat hij niet zo vaak klaar mag komen. Dit heeft dan wel tot gevolg dat als hij mij eens een keer mag neuken hij het ook niet zo lang kan volhouden zonder die regel te verbreken. Maar geneukt worden is nou net zo fijn! Als ik er dan aan denk dat dit gebeurd terwijl mijn kleintje moet toekijken en niets met mij mag doen op dat moment, krijg ik al vlinders in mijn buik.

Om bovenstaande te verwezenlijke moet er wel iemand bijkomen, anders gaat het niet werken. Dus heb ik de stoute schoenen aangetrokken en toch maar een advertentie geplaatst. Hopelijk kunnen we hiedoor minimaal 1 keer met iemand af spreken, zodat we ook zeker weten dat we het wel of niet leuk gaan vinden.

Wish me luck!!

3 reacties:

Anoniem zei

Niet al te kort door die bocht! Cuckolding is voornamelijk bekend door de Vrouw/man versie, maar er zijn ook tig stellen waarbij het andersom gebeurt, dus waarbij de Man er een vrouw bij heeft om zijn meisje mee te tergen zeg maar ;)

Liefebeest zei

Klopt helemaal wat je zegt, maar ik heb mij laten vertellen dat het dan om Cuckqueening gaat.
Daarbij gaat het om mijn relatie waar we het in willen passen en heb ik de vrijheid genomen om alleen de Vrouw/man relatie te beschrijven, omdat die op onze relatie toepasbaar is.

Lumen1987 zei

Hehe, waarom zag ik ik deze ontwikkeling toch al van mijlen ver aankomen 0:-)

Een reactie posten