BDSM en fibromyalgie

Ik heb vandaag heel de dag aan school besteed en heb dus bijna de gehele dag achter mijn pc gezeten. Mijn lijf herinnert mij er nu weer eens aan waarom ik ook al weer niet fulltime kan werken. Hierdoor besefte ik mij dat ik hier nog niets over verteld heb en doe dat dus bij deze.
De reden dat ik niet meer werk is omdat ik fibromyalgie heb. Kort gezegd, het is een soort spierziekte die ervoor zorgt dat ik veel pijn heb, elke dag. Het is per dag wisselend, maar het is nooit helemaal weg. Bij inspanning wordt het dan ook vaak erger. Heb veel sneller spierpijn dan anderen.
Dit heeft uiteraard gevolgen in hoe ik aan BDSM kan doen. Het kan bijvoorbeeld voorkomen dat ik mn kleintje beloof dat we 's avonds gaan spelen en dat het dan niet doorgaat omdat ik te moe ben of teveel pijn heb. Daar kan ik mij soms ook wel schuldig over voelen. Ondanks dat hij herhaaldelijk zegt dat het echt niet erg is, ben ik toch bang dat hij dat teleurgesteld is.
Er zijn meer zaken om rekening mee te houden. Tijdens de sex zijn er maar een paar standjes die ik lang genoeg kan volhouden. Ik bovenop gaat sowieso al niet lukken. Mijn favoriet is op zn hondjes, dan voel ik het meest en kan best een tijdje in die houding blijven zonder al te veel extra pijn ervoor terug te krijgen. Voor veel dominante dames is dit misschien een standje die ze nooit zouden doen, gelukkig heb ik daar geen problemen mee, niet het standje maakt uit hoe dominant je overkomt, maar de interactie die er is tussen twee mensen. Hij doet immers al het werk!
Het komt dan ook wel meer dan eens voor dat ik de dag erna flinke spierpijn heb. Dat kan zijn omdat we flinke sex gehad hebben maar ook omdat we een flink spel gespeeld hebben. Helemaal als ik ook mn corset en hoge hakken heb aangehad, dan gaat het nog wat sneller. Als ik een flinke mepsessie heb gegeven voel ik dat zeker de dag erna in mn arm.
Verder vinden we het zelf erg leuk en gezellig om naar feestjes te gaan. Helaas zijn de meeste feestjes 's avonds en niet bij ons in de buurt. Gewoon naar een feestje gaan en dan laat thuis komen is al lastig voor mij, dan moet ik echt wel even bijkomen de dagen erna. Als we dan ook nog spelen op zo'n feestje dan voel ik dat dubbel zo erg.
Aan de andere kant kan ik me niet voorstellen hoe het zou zijn zonder deze beperkingen, ik heb de ziekte langer dan dat ik aan sex en/of BDSM doe. Met een beetje aanpassen dan komen we gelukkig een heel eind :).

0 reacties:

Een reactie posten