Mannelijke subjes, waar zijn ze?

Ik had het er laatst over met Lumen1987, er zijn in de echte wereld maar weinig mannelijke subjes. Nu hoor ik je denken: ja, maar die zijn er toch juist teveel? Dat klopt, maar dan ook alleen op internet.

Dat wij Dominante dames het dus maar gemakkelijk zouden hebben is dus ook echt niet waar. Het is idd zo dat als je een advertentie zet op internet dat je binnen de kortste keren tig berichtjes in je mailbox hebt. Daarvan vallen er al een hele hoop af doordat ze je advertentie niet gelezen hebben. Nog een deel valt af omdat ze echt veels te oud zijn.
Van degene die er nog overblijven ga je een gesprek mee aan. Je probeert ze op msn te krijgen, dat is voor mij de gemakkelijkste manier om te zien hoe ze zich gedragen in een gesprek.
Als het een beetje klikt wil ik wel graag een foto zien, ik weet graag hoe degene eruit ziet met wie ik aan het kletsen ben. Dan vallen er dus weer een paar af, die willen dat niet. Dan hou je er nog 1 of 2 over waarvan je de foto gezien hebt, er denkt een klik mee te hebben en dan stuur je aan op een ontmoeting. Gewoon een keer gezellig wat gaan drinken in de stad.
Hoppa de laatste 2 vallen ook af. Niet direct hoor, een afspraak maken gaat meestal nog wel, tot vlak voor tijd, dan krijg je ineens smsjes dat het toch niet zo goed uitkomt.
Dan begint de zoektocht opnieuw.

Ik ben dan ook heel gelukkig dat ik mijn kleintje gevonden heb, gewoon zomaar op een feestje. Ja jongens dat helpt echt hoor, jezelf er op uit begeven, opeens leer je allemaal leuke mensen kennen en misschien zelfs wel potentieel relatiemateriaal.
Wat wij wel merken is dat er in de echte wereld, dus in de BDSM scene buiten het internet altijd maar weinig mannelijke subjes zijn. Als wij naar een meeting gaan of een feestje, dan is hij meestal 1 van de weinige mannelijke subjes aanwezig. De andere die er soms zijn, zijn dan ook bijna altijd switch waarbij hun eigen subje dan ook vaak aanwezig is.

Het kan zijn dat het aan de leeftijd ligt. Als ik naar de showboat ga dan zie ik idd meer onderdanige mannen voorbij komen. Helaas voor mij zijn die dan ook bijna allemaal zo 15 tot 20 jaar ouder dan ik. Niet mijn doelgroep dus. Ook zei Lumen1987 dat als hij eens naar de lijst keek van mensen die naar het komende SamariuM JF gaan toch ook wel wat subjes komen. Ook helaas voor mij zijn die ook bijna 10 jaar jonger dan ik, ook niet echt mijn doelgroep.

Voorlopig doe ik het dus gewoon lekker alleen met mijn kleintje, kom ik een keer iemand tegen zien we dan wel weer verder.

Misschien tijd om eens naar de onderdanige vrouwen te gaan kijken!?

6 reacties:

Anoniem zei

Of de half-om-halfjes ;)

Bruce zei

Dag Liefebeest, je hebt inderdaad gelijk dat er maar weinig potentieele kandidaten zijn. Denk ook dat het hetzelfde gaat als in een vanilla relatie, zo iemand kom je tegen, die krijg je niet met zoeken.
Ik ken je niet en weet ook niet wat je zoekt, maar mijn profiel kun je vinden op Fetlife onder bruce72 ;-)

Lumen1987 zei

@fadinggender: half-om-halfjes is natuurlijk ook een mogelijkheid, maar dat is natuurlijk niet een optie voor iedereen.

Lorena zei

Hoi Liefebeest,

ik vind dat je een leuke blog schrijft, maar het valt me nu al meerdere keren op dat je nogal enthusiast bent met de uitroeptekentjes en vraagtekentjes. Persoonlijk komt dit op mij nogal.. kinderlijk over. Dat maakt voor mij de blog helaas toch minder prettig om te lezen, omdat 1 vraag/uitroepteken ook voldoet. Misschien iets om eens op te letten?

Liefebeest zei

Je hebt gelijk. Ik probeer er al op te letten om dit niet te doen, is een van mijn irritant ingeslopen gewoontes geworden merk ik.

Hopelijk blijf je hem wel lezen!

Lorena zei

Natuurlijk blijf ik hem wel lezen, vind het een hele leuke blog! :D

Een reactie posten