Needle play

Toen ik net met BDSM begon en te horen kreeg over naaldjes werd mijn interesse meteen gewekt. Ik ben bekend met bodymodification (heb zelf meerdere piercings en tattoes) en vooral bij mijn piercings baalde ik altijd dat ik zelf niet kon meekijken. Dat er dus een mogelijkheid was om relatief veilig zelf naaldjes te zetten bij anderen was dus wel zeker iets dat ik graag wilde doen.
Helaas denkt niet iedereen er zo over, dus het heeft dan ook even geduurd voor ik een partner had die het goed vond dat ik wat naalden in hem ging steken. Nu is mijn kleintje echt geen fan van naalden, maar hij heeft er ook geen aversie tegen. Wanneer we dus met naaldjes spelen dan doet hij dat dan ook echt voor mij en zeker niet voor hem zelf.

Het gevoel dat het geeft als je de naald door iemand anders zijn huid steekt is bijna onbeschrijfelijk. Zeker als ik met kleintje bezig ben is het heel erg intens, voor ons allebei. Juist omdat hij het voor mij doet, word ik er al opgewonden van. Dan daadwerkelijk iets in hem steken en het er aan de andere kant uit zien komen is echt geniaal!

Naalden zijn ook geweldig om mindfucks mee uit te voeren. Ik heb sowieso wel de neiging om naaldjes te gaan zetten op nare plaatsen, dat is nl nog leuker...grinn. Wanneer mijn kleintje dan naakt naast me ligt dan ga ik al snel richting zijn kruis, dat zijn de leukste plekjes. Vooral als je in de ene hand een naald hebt en met de ander richting zn penis gaat is het al genoeg om hem de stuipen op het lijf te jagen.
Hiermee heb ik me dan ook best een tijdje mee kunnen vermaken. Maar de drang om er ook echt een in dat gebied te zetten bleef aanwezig. Gelukkgi heb ik in mijn kennissenkring genoeg mensen die verstand hebben van naaldjes en dus ging ik wat meer informatie verzamelen. Het lijkt zo makkelijk, vooral de balzak heeft veel 'los' vel, dat moets toch gewoon kunnen? Gelukkig bleek dat ook waar te zijn en dus de stap om het daadwerkelijk te gaan doen was weer wat dichterbij.
Op een avondje bij de SM fetish party op de showboat moest het er maar eens van komen. Kleintje wist van niets uiteraard. Ze hadden er een gynaecologen stoel, maar die stond dan weer niet in de natte ruimte, niet handig. Dan maar gewoon op een massagetafel, dat moet ook lukken. Hem eerst nog even plagen en dan toch echt er door heen. Dat gevoel wat ik toen had overtrof alle naaldjes sessies die ik ervoor gedaan heb.

Juist omdat ik graag op moeilijke plaatsen naaldjes zet leek het me enorm handig om zo'n piercingtang aan te schaffen. Het lijkt een beetje op zo'n BBQ tang, met aan beide uiteinde een rondje waartussen je een stuk huid klemt. Dus maar eens op zoek of dat een beetje te betalen is. Bij mijn zoektocht kwam ik op de site van All Over Piercings. Hier hadden ze de tang, maar ook nog meer spullen om iemand te kunnen piercen, zoals echte piercingnaalden. Die kon ik uiteraard niet laten liggen, als ik dan toch bestel kon ik net zo goed meteen wat mee bestellen. Gister is het pakketje binnengekomen :D
De naalden die erbij zitten zijn dus echt helemaal te gek en ik kan ze nu nog niet eens goed zien, ze zijn goed ingepakt. De urge om ze open te maken is echt zo groot, maar ik ga het niet doen, dan zijn ze niet meer steriel en voor €1,95 per stuk vind ik dat dan weer een beetje zonde. Gelukkig heb ik binnenkort een bloodplaymeet en kan ik ze daar goed gebruiken :).

1 reacties:

Daria zei

Jaaaaaa, ook zin in!!! Poink, poink, poink!

Een reactie posten