De schatten binnen de BDSM

Vorige keer schreef ik over iets van de wat mindere punten binnen de BDSM, iets om voor uit te kijken. Nu wil ik ook schrijven over iets om naar uit te kijken, maar dan juist in de positieve zin. Ik wil het hebben over de schatten die je binnen de BDSM kan vinden. Die momentjes van puurheid en schoonheid. Die gelukkige momentjes die je nog jaren met je mee zal dragen en nog vaak aan terug zal denken.

Persoonlijk ben ik van mening dat je in elke relatie wel een schat of zelfs meerdere kan vinden. Ik geloof echt ten zeerste dat er in elke persoon wel iets te vinden is waar je altijd nog aan terug kan denken en wensen dat je het weer terug had of juist zo dankbaar bent dat je het heb kunnen meemaken (of dit nog steeds kan uiteraard).

Zo'n schat kan een bepaalde blik zijn, iets wat jullie samen gedeeld hebben of een event dat je totaal wakker heeft geschud. Ik doel dan niet op liefde an sich, ookal is liefde en het warme gevoel van 'houden van' een mooi geschenk. Ik doel op de dingetjes waar je geluksmeter eventjes door de 10 heen knalt naar de volle 11 of zelfs hoger. Die dingen die héél erg individueel zijn en over het algemeen iets zo uniek dat het enkel tussen die 2 specifieke personen mogelijk is (of je dat idee hebt dat het zo is tot je diezelfde schat bij iemand anders gevonden hebt). Een om die nieuwe jaar mooi van start te gaan, wil ik er twee van die schatten met jullie delen. Eentje voor mijn dominante kant, en eentje voor mijn sub kant.

Mijn eerste schat die ik met jullie wil delen, was een heel erg unieke ervaring die ik heb meegemaakt bij een ex-subje van mij. En ookal kan ik haar bloed inmiddels wel drinken bij wijze van spreken, is dit toch nog steeds 1 van mijn meeste waardevolste herinneringen als dominant binnen het BDSM wereldje. De schat tussen ons twee was wanneer we aan het knuffelen waren en ik dan haar onder haar kin ging kriebelen. Beetje zoals dat "koetjie koetjie koe" wat je bij babies doet, daarmee is het 't beste mee te vergelijken. Als ik dat bij haar deed, en het werkte ook schijnbaar enkel bij mij, raakte zij in een totaal ongecontroleerde giechelbui. Ze maakte dan altijd van die heerlijke hogetonige giechelgeluidjes en ze kon het met geen mogelijk tegenhouden. Ze wilde het ook helemaal niet tegenhouden, omdat ze zich hier graag aan overgaf aan iets wat zo puur en uniek was tussen ons twee. Vaak spartelde ze er maar op los en als ik haar even respijt gaf keek ze me altijd met die ongelooflijk mooie, gelukkige pretoogjes aan die glinsterden van het licht in de omgeving. En soms verzuchtte ze dan dat ze van mij was, waarin je duidelijk kon horen dat ze gelukkig was en zich hier bij me thuis voelde.

De andere schat die ik met jullie wil delen, is eentje die ik op het moment van schrijven heel erg koester en me nog heel erg veel bezig houdt in mijn hoofd. Ik had een switch meisje uitgenodigd om bij me thuis te komen, onder het mom van een soort wederzijdse massage-date. Ik had haar eerst onder handen genomen, en daarna was het mijn beurt om gemasseerd te worden. Tijdens de massage kwamen uiteindelijk ook de hormonen een beetje op gang en raakte ik wat onderdaniger en zij juist dominanter. De massage mondde uiteindelijk een een simpel doch sensueel spel tussen ons beide. Het hoogtepunt daarvan, en teven dus de schat voor mij, was dat ik me rustig moest houden terwijl ze haar naam met haar nagels in mijn zij drukte. Voor mij was dat een behoorlijk pijnlijk process en het kostte me ook wat inzet om daar gewoon stil bij te blijven liggen, gezien ik de nijging heb om in de pijn te gaan leven. Ik kan die pijn dan niet van me afzetten. Op het moment zelf wist ik niet eens wat ze precies aan het doen was. Ik dacht dat ze gewoon haar sadistische genochten op mij aan het botvieren was. Pas toen ze klaar was vertelde ze wat ze had gedaan. En dat was het moment dat er voor mij de bliksem insloeg. Mijn gedachten vulden zich met de gedachte dat ik nu geclaimed was door haar en ik was er euforisch om. Dit was voor mij de eerste keer dat ik iemand had gevonden waarbij ik echt subbig werd zonder dat er veel nodig ervoor nodig was om me in die mindstate te krijgen. Het was het gevoel alsof ik de heilige graal gevonden had.

Nu mijn vraag aan jullie: wat is jullie grootste schat die je binnen de BDSM hebt gevonden?
En dat jullie in dit nieuwe jaar nog veel mogen genieten van de schatten die je hebt, en nog andere wondermooie schatten mag vinden!

-Lumen1987

0 reacties:

Een reactie posten