Kleding

Ik las een paar weken geleden op Netjes een blog over kleding van de slaaf. In deze blog heeft Kelly een aantal tips wat betreft kleding voor een slaaf/slavin. Nou zou ik mezelf nooit slavin noemen, maar toch zijn het wel zinnige tips. Het zijn voor mij ook tips om er mooi, stijlvol en sexy uit te zien.

Voor mezelf is dat wel iets wat ik graag wil bereiken. Dit wil niet zeggen dat ik nooit een kort rokje aantrek of mijn half doorschijnende korte, zwarte jurkje, maar dat is vaak in opdracht. Oftewel als Fragile Tension dat wilt...

Ik heb niks met specifieke fetishkleding. Ik heb een leren rokje en topje en zeker het rokje is erg mooi, maar doet dat leer me iets? Nee, het is gewoon mooi. Latex of lak trekt me eigenlijk al helemaal niet. Ik voel me er niet fijn in. Ik ga dus ook bij voorkeur naar feestjes zonder dresscode. Ik bepaald liever zelf wat ik aantrek.
Vrienden van mij hebben wel een hoop fetishkleding. Vaak met speciale vormen, mooie kleuren en mooie modellen. Dat vind ik wel mooi. Niet voor mezelf, maar het staat ze geweldig.

Waar ik absoluut wel wat mee heb zijn corsetten. Ik vind ze vaak erg mooi staan en rondingen mooi accentueren. Oftewel, die draag ik graag. Ik heb nu twee goedkope, maar wel insnoerbare corsetten waar ik erg blij mee ben. Ik zou ooit ook nog wel een op maat gemaakte willen hebben, maar dat kost me nu echt teveel geld. Het enige nadeel aan corsetten vind ik het ingewikkelde aan- en uittrekken. Als ik op een feestje speel, is dat soms erg onhandig. Maar goed, het staat zo mooi, dus wel de moeite waard....

Qua ondergoed ben ik voor mezelf fan van Marlies Dekkers. Mooi, stevig en sexy ondergoed wat bijna altijd iets spannends heeft. Ik draag bij voorkeur dit. Ik hou niet zo van kantjes en in mijn grotere maat zijn goede stevige bh's snel oma-modellen. Dit is stukken beter. Er zijn overigens best merken die ook mooie modellen hebben, maar of ze zijn net zo duur (en minder mooi) of ze zijn binnen no time kapot. Ik hou het dus bij Marlies Dekkers.

Bij mannen heb ik ook wel voorkeur voor bepaalde dingen. Mannen in pak blijf ik erg mooi vinden. Sowieso een mooi zittende broek en overhemd ookal. In het dagelijks leven voldoet een spijkerbroek en trui of shirt ook prima, maar op feestjes zijn dat dingen die ik mooi vind. Verder vind ik het leuk als een man iets eigens, speciaals heeft in zijn kleding. Hoeft niet groot te zijn, maar een eigen stijl waardeer ik. Net zoals strakke boxershorts, geen strings en slips als het aan mij ligt.

Wat ik absoluut lelijk vind en je op bepaalde feestjes weleens ziet:
-Riemenbody's.
-Te straks zittende kleding.
-Te wijde kleding.
-Glimmende lakkleding met veel te groot decollete en/of te blote buik.
-Mensen in latexkleding die daar niet het figuur voor hebben.
-Goedkope uitstraling van kleding.

1 reacties:

Switch1987 zei

Oeh, mannen in pak zijn idd erg yummie! Ik vind corsetten erg mooi, alleen kan ze zelf helaas niet dragen vanwege mn rug, erg jammer!

Die dingen die jij lelijk vindt sluit ik me helemaal bij aan!

Een reactie posten