Waterbondage

Next was erg leuk. Een stuk rustiger door het weer, maar wel gezellig. Een groot deel van het feest heb ik in het zwembad, de sauna en het stoombad doorgebracht.

We waren tegen een uur of tien binnen op het feest, eerst een drankje gedronken in de benedenbar, maar omdat we graag in het zwembad wilden spelen ook vrij snel daar heen gegaan. De ruimte hebben is dan gewoon erg fijn, dus tijdens de show vonden we wel een mooi moment.

Van te voren hadden we speciaal van een vriendin katoenen touw geleend, omdat we eerder al in bad hadden ervaren dat hennep en water een slechte combinatie was. Dat touw krimpt toch echt teveel om nog goed te kunnen knopen. Voor het eerst in katoen ingeknoopt dus.

In het water inknopen ging voor mijn gevoel nog redelijk soepel hoewel Fragile Tension aangaf het een stuk lastiger te vinden. Toch zat ik behoorlijk goed vast. Heel raar om niet te kunnen zwemmen of volledig te kunnen bewegen in het water. Wel een erg fijn gevoel. Vast zitten en afhankelijk zijn van Fragile Tension. Zelf drijven lukte nog best goed, maar toch. Zeker toen mijn benen in een soort hogtied aan een borstharnas vast zaten kon ik ook niet meer staan en was ik dus echt afhankelijk van hem. Breathplay op deze manier was ook een fijne ervaring. Onder water is echt geen mogelijkheid tot ademen en ik moest alles echt met me laten gebeuren.

Ondanks dat het fijn was kwam ik niet echt in subspace. Had ik eigenlijk wel verwacht met die activiteit, normaal zijn het dingen waar ik wel behoorlijk op reageer. Ik denk dat dat een beetje een combinatie van het nieuwe van dit spel was en de drukte die er langzamerhand in de zwembadbar ontstond met bijbehorende geluiden.

Na spelen en sauna zijn we gaan zitten kletsen en uiteindelijk weer verder gaan zwemmen met een aantal anderen. Om een uur of 2/half 3 echt uit het water gekomen en ook nog even zitten praten met een paar mensen en toen heel voorzichtig naar huis gereden. Onderweg zagen we een vos aan de rand van de weg staan. Erg gaaf om te zien in de sneeuw, nog nooit meegemaakt terwijl zo'n dier ook echt bleef staan dus we ook konden kijken.

Alles bij elkaar een geslaagd feestje dus, ookal heb ik maar een klein deel van het feest gezien doordat ik in het zwembad stond. :-)

0 reacties:

Een reactie posten