Een nieuwe schrijver meldt zich; Een kennismaking.

Hallo allemaal, gezien er een mooie berichten label is voor "Voorstellen", zal ik mijn eerste berichtje dan maar ook onder deze vlag voeren. Binnen het BDSM wereldje sta ik bekend als Lumen1987. Ik ben op het moment van schrijven een 23 jarig student die druk bezig is voor zijn afstuderen. In het dagelijkse leven ben ik actief als salsa danser en weet ik me ook heel erg te vermaken met andere dansvormen buiten salsa om, zoals bachata, zouk of merengue, maar ook freestyle. Geen 'So You Think You Can Dance' qualiteit, maar goed genoeg dat mensen mij graag bezig zijn als ik mijn ding doe. Dansen is echt een passie in het leven voor mij.
Naast dansen kijk ik ook graag film (weekelijkse filmavond met vrienden), speel ik graag zowel bordspellen als games, en als ik tijd weet te vinden schrijf ik op blogs (al dan niet allemaal onder deze naam) en fora. Zo heb ik ook een aantal verhalen (BDSM erotica) geschreven, die via een link op deze blog terug te vinden zijn.
Daarnaast draag ik het predicaat "schattig" met enige trots, en het predicaat "nerdje" met veel meer tegenzin.

In het BDSM wereldje ben ik een switch en loop ik inmiddels nu meer dan een jaartje erin rond. Ik zowel het subben als het Dommen kunnen samplen en beide bevallen me ten zeerste. Ik ben vooral actief te vinden op het SamariuM forum en op de discussie groepen op fetlife. Daarnaast een trouwe SamariuM JF-ganger, en met gaande tijd zullen de andere BDSM feestjes ook wel volgen.

Als persoon ben ik een extroverte introvert, iemand die geen moeite heeft om zichzelf te verwoorden en ook zich niet schroomt om soms op soms wat erg directe manier zijn mening te verkondigen. Ik ben erg loyaal naar vrienden toe, behulpzaam naar hen die naar mijn hulp vragen, assertief en een denker. En ik houd er dan ook vaak ervan om andere mensen ook aan het denken te zeggen, en neem daardoor ook graag de positie in van 'The Devil's advocate'.

Zo, genoeg over mij. Stay tuned for de meer inhoudelijke berichting in de nabije toekomst. Ik heb er in ieder geval zin in!

1 reacties:

Anoniem zei

Leuk dat je hier mee gaat schrijven!

Een reactie posten