Sneeuwengel

Sneeuwengeltje
Gisteren was ik met een vriend in de sauna. Erg aan te raden overigens in de sneeuw. Afkoelen in de sneeuw vond ik een stuk leuker als met een dompelbad. Voor het eerst in mijn leven op blote voeten door de sneeuw gelopen. Koud...maar niet zo koud als wat iemand anders deed. Een sneeuwengeltje maken en dan niet in een skipak zoals op de foto, maar naakt....brrrr.
Ik vond het aardig masochistisch.

Als sub heb ik weinig met kou. Als ik het koud krijg ben ik meestal snel uit het spel. IJsblokjes vind ik ook echt niet leuk. Ik raak er door afgeleid en wordt sneller geirriteerd als iets anders. Slecht plan dus. Spelen in de sneeuw lijkt me dus ook een slecht plan. Het idee klinkt wel leuk, maar ik zie het mezelf niet zo snel uitvoeren. Dat doe ik wel als dominant...warme kleding. Wie weet tenminste...ooit.

1 reacties:

Sylvana zei

Wij gaan volgende week naar de sauna, en mezelf een beetje inwrijven met sneeuw/ijs vind ik wel lekker, maar ga echt niet zo'n sneeuwengel maken hoor.

En tijdens een spel zijn ijsklontjes soms wel lekker, maar ik heb bijvoorbeeld een hekel aan een koude douche.

Een reactie posten