Vanavond Next!

Masker is mislukt, geen tijd gehad om opnieuw te beginnen. Had van gipsverband een masker gemaakt, wat er mooi werd tot ik ging verven. Door de verf trok het masker helemaal krom. Het past niet goed meer en zit scheef. Ik heb helaas geen tijd gehad om opnieuw te beginnen, dus dan maar het masker van vorig jaar. Gelukkig ook mooi, maar dan nog.

Ik heb begrepen dat we vanavond in het zwembad gaan spelen met touwtjes. Ik ben benieuwd, lijkt me erg gaaf. Verder gewoon allemaal leuke mensen tegenkomen (hoop ik) en een gezellige avond.

Ik heb er zin in!

En ga nu maar een paar uur slapen om vanavond uberhaupt voldoende energie te hebben.

3 reacties:

Sylvana zei

Heel veel plezier vanavond!

Veronique zei

Heel veel plezier vanavond!

Anoniem zei

Dank jullie wel! Gelukkig wonen we vlakbij!

Een reactie posten