Hoe ik met bdsm begon...

In mijn vorige blog schreef ik al iets over mensen die nieuw zijn in de bdsm-scene. Ik haalde daar al heel kort aan hoe ik achteraf gezien over mijn eerste speelpartner dacht. Die blog bracht me ook op het idee om eens te schrijven over hoe ik met bdsm begon.

Toen ik 21 was ben ik een keer via een zoekmachine op het vivaforum terecht gekomen. Daar gelezen over het onderwerp waar ik naar op zoek was (vraag me echt niet wat dat was) en toen eens verder gaan kijken op dat forum. Ik kwam toen een topic over bdsm tegen. Inmiddels had ik wel een account aangemaakt op het forum, maar om de een of andere reden durfde ik niet echt te posten in dat topic. Ik heb zeker een maand of twee meegelezen daar en steeds meer gaan nadenken over hoe ik er over dacht.

Uiteindelijk ben ik toch gaan posten en via dat forum in de chat van wandering spirits terecht gekomen. Daar met allerlei mensen gepraat en ik werd uitgenodigd voor een meet een aantal weken later. Ik vond het heel eng, afspreken met mensen die ik totaal niet kende. Wel gedaan, hoe kan een hele groep mensen nou onbetrouwbaar zijn en daarnaast, ik was te nieuwsgierig.

Die meet was erg leuk. Veel mensen leren kennen, barbecue gehad en veel zitten kletsen. Samen met een ander meisje (wat ook totaal onervaren was) naar een spel van twee mensen zitten kijken. Ineens zie je dingen waar je tot dan toe alleen over gelezen hebt. Het was voor mij wel een weekend waarin ik ontdekte dat ik hier ook meer mee wilde.

Na dat weekend veel door zitten chatten en uiteindelijk iemand tegen gekomen waarmee ik wat ben gaan afspreken en een aantal keer mee heb gespeeld. Spannend en leuk, maar als (speel)partner paste hij niet echt bij me. Daar klikte het niet goed genoeg voor. Het waren wel ervaringen waardoor ik er achter kwam dat ik het prettig vond om te spelen en dat ik op mijn plek zat.

In het jaar dat volgde heb ik nog met een aantal mensen gespeeld. Ik heb veel geklooid en ontdekt en ik voelde me er prettig bij. In dat jaar kwam ik ook Fragile Tension tegen. Tijdens een dagje Amsterdam heb ik hem verteld dat ik met bdsm bezig was. Dat beviel hem wel, in de trein terug zoenden we en 6 jaar later trouwden we.

0 reacties:

Een reactie posten