Zoektocht

Op SamariuM heb ik vanochtend gereageerd op een discussie waarin een onderdanige man vraagt of we zoektips hebben om een meesteres te vinden. Op de een of andere manier blijven er mannen zijn die denken dat als ze maar zoveel mogelijk vrouwen benaderen ze vast wel een meesteres zullen vinden.

Ik krijg met op fetlife en bdsmzaken regelmatig berichtjes van mannen die op zoek zijn en me interessant vinden, waarom, dat vertellen ze er nooit bij. Het is me ook meer dan eens gebeurd dat zo'n berichtje op een forum door iemand anders werd gepost die hem ook had gekregen.

Sinds ik me profileer als switch heb ik nog veel meer berichtjes gekregen, hoewel de dominante mannen ineens minder vaak berichtjes sturen. Nou vind ik dat sowieso niet zo erg, omdat ik als sub niet zomaar met een ander zal spelen. Als dat gebeurt zal dat eerder met een bekende zijn en niet met een vreemde. Toch vind ik het een opvallende verandering. Mannelijke subs reageren kennelijk op alles wat weleens domineert, mannelijke dominante alleen op vrouwen die zeggen onderdanig te zijn. Tenminste...als het om mensen gaat die at random berichtjes sturen naar vrouwen.

Mannen (of vrouwen) die zich bij voorbaat al onderdanig aan me opstellen vind ik eigenlijk zonder uitzondering niet leuk. Ik ga er dan meteen van uit dat ze dat bij al die andere vrouwen die zich classificeren als dominant ook doen. Iemand die zich op het forum slaaf *** noemt, onderdanige groetjes doet of at random berichtjes stuurt waarin hij meldt op zoek te zijn, zijn meteen niet interessant.

Wat ik wel interessant en leuk vindt zijn mensen die de moeite nemen mij te leren kennen. Mensen die een persoonlijkheid hebben, die meer interesses hebben als een meesteres vinden. Iemand die de moeite neemt mijn profiel te lezen en daarop een reactie stuurt met iets dat hem/haar op is gevallen. Eigenlijk vooral mensen die het leuk vinden iets te laten horen zonder dat ze meteen verwachten dat ik met ze ga spelen.

2 reacties:

sunnie zei

Ja precies,

eerst gewoon de gezelligheid en kijken of je wel met elkaar klikt daarna kan je altijd nog zien wat er gebeurt.

Hans zei

Ik ben niet interessant ;-) . (staat de puntlomma goed?)
Succes!! Leuke blo

Een reactie posten