Nog een kennismaking!

Nu Yara zich al zo netjes voorgesteld heeft, kan ik natuurlijk niet achterblijven!

Wat meer over mij:
Ik ben dus Sabrina, 19, en heel schattig hoteldebotel op mijn Vriend Romanticide, met wie ik nu ruim 2,5 jaar samenwoon. In het dagelijks leven studeer ik en werk ik ook al in het onderwijs. Ik schijn een vrij brede interesse te hebben, variërend van linguïstiek, psychologie, seksualiteit, politiek en pedagogiek tot geschiedenis, het menselijk lichaam, didactiek en, last but certainly not least, mijn twee lieve katten. Daarnaast ben ik ook vaak achter mijn pc te vinden; ik zit op verschillende fora zoals SamariuM en Wandering Spirits, speel graag Civilization V, hang veel rond op FetLife en meer van zulks.

In de vrije tijd die ik heel sporadisch nog overhoud, ben ik vrijwilliger bij SamariuM. Ik organiseer net als Yara de jongerenfeesten, zorg voor gaaf leesvoer en andere leuke dingen op de website, en doe verder van alles en nog wat. Romanticide en ik bezoeken ook regelmatig forummeetings en feesten door het hele land (en daarbuiten), je kunt wel zeggen dat een groot deel van onze sociale kring bestaat uit BDSM'ers. Da's niet bewust zo gekomen, maar eigenlijk als vanzelf zo ontstaan. Wie weet, misschien is dat nog wel leuk voer voor een blog t.z.t. :-)

In onze relatie ben ik niet alleen Romanticides partner, maar ook zijn sub/slavin. In onze relatie is het zo dat hij overal zeggenschap over heeft, en ik nergens. Zoals hij het wel 'ns grappend omschrijft: Ik heb geen wil, ik heb alleen een mening. Nu wil ik vaak genoeg wat, of hij daar wat mee doet is dan weer een tweede ;-). Onze D/s-relatie loopt wel altijd door, dus ik ben altijd onderdanig aan hem. Heeeerlijk, als je 't mij vraagt, maar het zou ook nogal vreemd zijn als ik dat niet vond, we zijn nu al een jaar of twee bezig om onze relatie zo veel mogelijk op die manier in te delen.

Ik beschrijf mezelf voornamelijk als sub, maar heb ook wel ergens een verstopt Dominant kantje. Da's echter voor mij meer een uitstapje, iets wat af en toe leuk is, waar ik onderdanigheid wel echt als mijn thuis zie; het is een beetje de aard van het beestje.

Verder val ik op zowel mannen als vrouwen, en het fluctueert nogal waar m'n voorkeur ligt. Soms neig ik meer naar mannen, maar ik heb bijvoorbeeld ook een tijdje veel naar het woord homoflexible gekeken als omschrijving van m'n geaardheid. Ook daar komt vast nog wel een leuke blogpost over, ooit. Romanticide en ik hebben een open relatie, al doen we daar niet heel veel mee. Ik mag met vrouwen mostly uitspoken wat ik wil, maar merk dat die behoefte niet altijd even groot is. Stiekem ben ik vaak best gelukkig als m'n saaie, ogenschijnlijk monogame zelfje.

Zoals Yara al uitlegde, zijn we deze blog eigenlijk in een impuls begonnen omdat we allebei al wel langer gedachten hadden over het schrijven van een blog over BDSM, seksualiteit en aanverwante zaken. Ik denk daar zelf veel over na, en vind het dus leuk om te kijken of ik dat ook in blogposts kan verwoorden. Dat helpt mij om orde te brengen in mijn gedachtenchaos, en wie weet, misschien is het nog wel leuk om te lezen ook!

Ook ik hoop de komende tijd regelmatig blogposts te schrijven, en verwacht een hele leuke samenwerking met Yara!

0 reacties:

Een reactie posten