Even kennismaken

Samen met Sabrina ben ik in een spontane bui deze blog begonnen. We zaten te kletsen over dingen die we leuk zouden vinden voor websites in het algemeen en www.samarium.nl in het bijzonder. Hierbij kwam ook een gezamenlijk blog voorbij. We werden hier zo enthousiast over dat we deze maar gewoon gestart zijn. En zie hier, ruim een dag later: mijn eerste blog.
We willen gaan schrijven over bdsm en seksualiteit en de dingen die ons daar binnen bezig houden, misschien soms een uitstapje, maar dat zien we wel. Reacties zijn van harte welkom.

Ik zal maar eens beginnen met iets over mezelf vertellen. Ik ben dus Yara, 28 en sinds kort getrouwd met Fragile Tension. In het dagelijks leven werk ik in het onderwijs. Helaas zit ik nu al 9 maanden thuis aangezien er in januari kanker bij mij geconstateerd is. Inmiddels ben ik klaar met de behandelingen en zit ik aan het begin van een revalidatieproces. In de vele vrije tijd die ik hierdoor heb zit ik behoorlijk veel achter mijn computer, ik lees veel en spreek regelmatig met vrienden af. Ook speel en knuffel ik heel wat met mijn twee katten. Ik speel samen met vrienden tabeletop roleplay.

Naast deze bezigheden ben ik ook actief binnen de bdsmwereld. Ik ben al jaren vrijwilliger bij SamariuM waar ik nu 4 jaar, samen met anderen, de jongerenfeesten organiseer. Sinds ruim een jaar ben ik ook moderator op het forum. Ik schrijf, maar vooral lees, ook op andere fora en ga regelmatig naar feestjes, tenminste dat begint nu weer een beetje op gang te komen.

Binnen mijn relatie met Fragile Tension ben ik naast zijn levenspartner ook zijn sub. Dit is al zo vanaf het begin van onze relatie. Sinds een klein jaar ben ik ook een klein beetje aan het switchen en wil ik mezelf ook wel switch noemen. Ik ben biseksueel met een lichte voorkeur voor mannen. Wel is het zo dat als ik buiten mijn relatie (die deels open is) speel of contact heb ik in de praktijk de voorkeur geef aan een vrouw.

Voor nu voldoende. Ik hoop dat ik in de komende tijd een aantal leuke blogs kan gaan schrijven en dat de samenwerking met Sabrina goed gaat bevallen!

0 reacties:

Een reactie posten