Seksuele onthouding, a.k.a. Chastity

Zoals sommigen van mij weten, kick ik wel op een beetje 'Tease & Denial' spel. Nouja, dat "een beetje" mag wel een understatement zijn. Ik vind het gewoon ongelooflijk leuk om m'n subje helemaal horensdol te maken van verlangen maar steeds net te weinig te geven. Zo ver in de seksuele lust-waanzin te drijven dat ze tot van alles in staat is om klaar te mogen komen. Sommigen vinden dat wreed, anderen vinden het net zo leuk als ik, take you pick. Ik vind het wel hip allemaal. En ja, ook als 'slachtoffer'.

Afgelopen weekend heet JT haar eerste langdurige periode van seksuele onthouding moeten doorstaan. We hebben al een paar keer eerder voor kortere periodes momenten ingebouwt waarin ze niet mocht klaar komen en/of met zichzelf spelen. De kleinere periodes waren eigenlijk best wel 'piece of cake' voor haar. 'Weekje of 2 niet mogen? Okey, jammer maar ik ga wel wat anders doen dan.' Dat was meestal een beetje haar mentaliteit. Tuurlijk was die mentaliteit totaal anders tijdens het T&D spel zelf, want dan was ze weer bloedgeil en wilde ze klaar komen. En dan vond ze zichzelf heel erg zielig dat ze niet klaar mocht komen. Maar als er een paar uurtjes overheen gingen en het normale levens weer intrad, was de impact van die periode niet klaar komen niet heel erg significant. En tsja, als het geen impact heeft, dan wordt het een beetje saai! What to do, what to do...

Mijn oplossing bleek te zijn: niet haar te verbieden met zichzelf te spelen, maar dat juist opleggen. Om nog preciezer te zijn: haar opleggen om minsterns één keer per dag te masturberen totdat ze bijna klaarkomt, en dan te stoppen. En dat bleek goed te werken. JT begon vaker over msn of wanneer we samen waren te verzuchten dat ze zo ongelooflijk geil was en wilde klaarkomen. En kijk, dát is nu zo leuk! Want als er iets is wat ze nog niet helemaal accepteert, is een sletje genoemd te worden wanneer ik dat toepasselijk vind. Ze verzette zich ertegen en vond dat ik ongelijk had. Of ik nu werkelijk gelijk heb erover of niet, ik ging er gewoon voor zorgen dat ik gelijk had door haar in die sluimerende en semi-permanente geilheid in haar op te wekken. Want vroeg op laat zal ze uit zichzelf constant aan seks gaan denken vanwege die sluimerende geilheid, aan allerlei stoute dingen die ik met haar kan uitspoken, en natuurlijk de wil om klaar te kunnen komen.

En zo was ik haar steeds meer met haar eigen geilheid, seksualiteit en dus "natuurlijk" sletterigheid gaan confronteren. Eerst was er nog steeds die weerstand, het roepen dat ze geen sletje was. Dat ze niet constant met seks bezig was. Dat seksuele stimulatie heus geen drijfveer was in haar leven. Maar naarmate de zich vaker tot het punt van klaarkomen had gewerkt en moest stoppen, merkte ze toch uiteindelijk bij zichzelf die geilheid en verlangen op te merken. En toen kwam de fase waarin ze besefte toch wel "heel erg sletterig" te zijn, maar dit niet wilde toegeven. En wat voor mij het moeiste was, ik hoefde vaak enkel te zeggen: "Kijk JT, ík weet dat het waar is, en jij weet dat het waar is. Dat jij zegt dat het niet waar is, maakt het feit dat je een sletje bent diep van binnen niet minder waar. Immers, wie houdt je nu voor de gek? Mij niet volgens mij." Noem het maar een klein zaadje planten in het bolletje van mijn lieve subje.

En uiteindelijk ging dat kleine zaadje dan ook groeien. Uiteindelijk, vanwege de door mijn geforceerde geilheid binnen haarzelf, merkte ze toch op dat ze wel erg veel bezig was met seks en BDSM wanneer ze even niets te doen had. Hoe snel dit proces heeft plaats gevonden, zal ik nooit weten. Maar het heeft in ieder geval plaats gevonden: het besef dat ze veel met seksuele stimulatie bezig was in haar hoofd. En tsja, dat is 'natuurlijk' vanwege haar innerlijke sletje die naar boven komt.

De dirty talk kwam dan ook steeds vaker naar boven, en dat deed wonderen voor haar. Waar het woordje sletje eerst gekoppeld werdt met verzet en niet accepteren, was het nu een woord dat min of meer een plekje kreeg in haar subbigheid. Maar niet alleen dat, het begon een woord geladen met opwinding te worden! En dat was iets waar ik niet op had gerekend. Toen ze eenmaal een tijdje in een periode van seksuele onthouding was, werd "sletje" een seksuele trigger. Iets dat opwinding en seksuele verlangens deed oproepen. Een bijzonder leuke bijwerking, al zeg ik het zelf.

Vanwege deze openbaring, ben ik wat meer gaan verkennen in wat 'namecalling' en dirty talk met haar deed. Eerst leek dat nooit echt wat voor haar te doen, maar blijkbaar heeft er ergens een verandering plaats gevonden binnen haar, waardoor het nu opeens opwinding maakt. Misschien dat het enkel een 'juiste tijd, juiste plek'-iets is; Dat dingen als "geil slet" en "goedkope hoer" enkel een positief effect hebben wanneer ze al behoorlijk geil is. Daarachter te komen staat nog op het 'TODO'-lijstje van me. Maar het was erg gaaf om te zien wat het allemaal met haar deed.

Omdat ik haar zo geil wilde krijgen dat ze tot van alles in staat was om klaar te mogen komen, ben ik ook gaan kijken wat ik haar inmiddels kon laten doen met seksuele triggers en de hoop om klaar te mogen komen. Zichzelf hard op te vernederen door zichzelf bijvoorbeeld een geile slet te noemen, dat kwam er maar twijfelachtig uit. Zichzelf tegen dingen zoals mijn bed of bovenbeen laten schuren? Doorslaand succes. Zeker gecombineerd met de nodige dirty talk was het een ongelooflijke leuke ervaring voor beiden. Smeken en beloftes laten maken om klaar te mogen komen? Niet een bepaald doorslaand succes. Vooral omdat ze totaal niet meer kan denken als ze zo geil is (Can't blame her, wie heeft dat nu niet?? Wel erg leuk om te betrekken in je mind-play, dat zekers!), waardoor het vocabulair niet veel meer was dan "Alsjeblieft", "Klaarkomen", "Nouhou!" en "Weet niet.", ondersteunt met piepjes, gezucht, zielige gezichtjes (erg leuk!) en hoofdgebaren.

Maar een totaal andere kant van de chastity, is wanneer het (in haar woorden, EINDELIJK!!!) ophoudt. Het moment dat ze wel van me klaar kan komen. Bijzonder gaaf om te zien hoe ze mentaal gezien zowat explodeert wanneer ze eindelijk weer mag klaarkomen. Hoe ze totaal haar controle verliest over haar lichaam, hoe het spasmeert en soms zelfs probeert te ontsnappen aan de stimulatie die ze krijgt, en haar helemaal uit te putten door alle orgasmes uit haar te trekken die ik kan. En in het einde een zacht, warm en dankbaar lappenpopje in je armen te hebben. Het heeft wel iets, echt waar. Geen idee waarom precies, maar ik vind het zo super fijn om haar dan zo tegen me aan te hebben liggen terwijl ze helemaal versuft is. Ik voel er ook een beetje een soort trots bij. Ik kan niet precies omschrijven waar ik dan trots op ben, maar ik ben het wel.

Afgelopen weekend een periode van iets meer dan een maand afgesloten. Op naar de twee maanden dan maar kleine meid? *Evil Laughter*
-Lumen1987

1 reacties:

Unknown zei

wow! geil!

Een reactie posten