JT: "Wat vond jij nu eigenlijk het leukste van het weekend?"

Een week geleden vroeg JT me afgelopen weekend: "Wat vond jij nu eigenlijk het leukste van het weekend?" Zoals in in mijn vorige post hierzo had kunnen lezen, hadden we dat weekend wat nieuwe dingetjes uitgeprobeerd. Erg leuke dingen trouwens *grin*

Maar ondanks dat, was mijn antwoord aan haar: "Dat ik lekker met je hebt kunnen knuffelen.". Jups, that's right, het geknuffel vond ik het leukste van het weekend. Met al die drukte om me heen, vind ik het knuffelen wel heel erg fijn. Maar ook vooral de 'closeness' die je hebt om zo dicht tegen elkaar te liggen. De warmte die ik in mijn hart voel doorvloeien over mijn hele lichaam als haar arm over mijn borst ligt wanneer ze tegen mij aangekropen ligt. De heerlijke rust in mijn hoofd als ik zachtjes en liefdevol aai.

Ik vind het gewoon fijn na alle gemene dingen die ik met haar uitgespookt heb, haar tegen me aan te hebben liggen. Dan komt mijn beschermendheid naar boven, als een soort warm dekentje die ik over JT heen wil leggen. Wat ik er ook wel fijn aan voel, is dat als ik me een klein beetje schuldig voel voor de dingen die ik haar heb aangedaan, dat die dan oplossen tijdens het knuffelen. Ik heb nog wel eens last van een Dom-drop, en dan werkt knuffelen erg goed ertegen. En als ze dan ook nog een beetje kopjes gaat zitten geven met schattige kleine piepgeluidjes, dan ben ik helemaal happy.

Yeah, 't knuffelen met mijn vriendinnetje. Zeker het leukste wat ik met haar doe de afgelopen tijd.
-Lumen1987

1 reacties:

Switch1987 zei

Aaaaww wat lief!

Een reactie posten