Wil je vreemdgaan?


Okey, zojuist even een super zoetsapping verliefderig stukje op TaK gezet, lees je op de pagina erna een grote reclame boodschap van Google Ads met de tekst:
"Wil je vreemdgaan?"
Voor Wie Méér wil dan alleen Daten Snel, 100% Échte Mensen, Géén Fake!
www.datesome1.com/Vreemdgaan
Het enige wat ik kon bedenken op dat moment was: What the fuck are you thinking!? What's wrong with you? Nee, ik wil niet vreemd gaan!

Maar als je dan even verder denkt, waarom is er überhaupt een website die promote om vreemd te gaan? Ik vind dat eigenlijk nogal héél erg apart. Very strange...

-Lumen1987

2 reacties:

Li1986 zei

Sommige mensen houden nu eenmaal wèl van liegen en achterbaks gedoe naar hun partner..

QuothTheRaven zei

nee, sommige mensen houden van de spanning, bij anderen loopt de relatie niet goed, weer anderen zitten in een relatie for the sake of the kids.. Ik probeer het niet goed te praten, want ik zou het zelf nooit doen en als mijn partner 1 keer vreemd gaat is het hoogstwaarschijnlijk meteen over, maar jouw reactie was nogal kort de bocht.

Een reactie posten