Simpele en mooie pleziertjes als Dom en vriendje.

Soms zijn er gewoon van die mooie momentjes die je binnen je relatie tegenkomt. En gisteren en vandaag ben ik daarop getrakteerd en ik geniet er nog steeds van. Laat ik maar bij het begin beginnen.

Ik ben iemand die erg kicked op presentatie van mijn subje. Als zij zich gracieus aan mij kan tonen, dan wind dat mij zoveel meer op dan een gewoon een naakte vrouw. Die houding, de discipline die erachter zit en de esthetiek... Dat allemaal samen, is gewoon ongelooflijk gaaf en geil. Niet laat ik mijn kleine JoyToy (JT) ook thuis haar 'composure' oefenen, zodat ze op een dat het helemaal perfect kan doen. Die houdingsoefeningen zijn momenteel 4 dingen, waarbij de meeste een commando hebben (en dit alles uit te kunnen voeren met een boek op haar hoofd, zonder deze te laten vallen):
  • "Attentie": Rechtop staan met rechte rug, gezicht recht naar voren (of op mij gericht), benen uit elkaar (voorbij schouderbreedte) en handen op het achterhoofd waarbij de ellebogen vrijwel op 1 lijn zitten met de schouders.
    Ik vind dit een ongelooflijk mooie houding, omdat ze zichzelf op deze manier aanbiedt en ik overal bij kan als dat daar behoefte aan heb. Ze heeft aan polsen ook ontbloot naar mij gericht, wat voor mij ook een soort symbool is van overgave.
  • "Rust": Rechtop staan met rechte rug, gezicht recht naar voren (of op mij gericht of naar de grond), benen sterk tegen elkaar aan en handen op de rug gekeerd, waarbij de onderarmen parallel aan elkaar en horizontaal lopen.
    Dit is een houding die een beetje de symboliek heeft van dat ze op in rust staat te wachten zoals een soldaat dat doet. De discipline die het uitstraalt... heerlijk.
  •  Rondlopen zonder het boek te laten vallen. Ik heb gemerkt dat dit een bepaalde schrede (aka, manier van lopen) oplevert die er erg gracieus uitziet en wat ik heel erg mooi vind.
  • "Op je plek": Op de knieĆ«n zitten met rechte rug en armen op de rug gekeerd, waarbij de onderarmen parallel aan elkaar en horizontaal lopen. Haar blik is doorgaans op bij gericht, maar het mag op de grond, of recht vooruit gericht zijn.
    Dit is 'by far' mijn favoriet. Het symboliseert voor mij dat sublief zich thuis voelt waar ze is en ook totaal geen zin heeft om ergens heen te gaan. Een symbool van dat ze zich thuis voelt in haar overgave aan mij, maar ook een indicator dat ze graag dominante aandacht van mij verlangt.
Voor het slapen gaan draagt JT dan ook graag de gevoerde boeien die ik heb, gezien het haar een erg fijn gevoel geeft en haar erg fijn doet slapen. Dus ik had haar die boeien laten halen voor mij, en terwijl ik de boeien uit de aangereikte tas ging halen naar zijn dus haar "op je plek" positie aan voor mijn neus, en keek me toen met zulke mooie sub-oogjes aan. Haar houding was perfect, net als de manier waarop ze die houding in nam. Ik kon op dat moment ook niets anders dan ongelooflijk trots zijn op mijn lieve meid, die daar rustig vol overgave tegenover mij zat. Ze zag er gewoon heerlijk en zo ongelooflijk mooi uit, en het maakte mij ook ongelooflijk happy op dat moment.


En vandaag, terwijl ik aan dit stukje schrijf, ook weer zo'n mooi iets. Terwijl ik nu bezig ben, ligt JT heerlijk op bed te soezen. Echt waar, ze is om op te vreten op dit moment. Haar gezichtje staat ongelooflijk vredig en ze heeft zichzelf helemaal opgekruld met 't shirtje dat ik maar over haar heen had gelegd als dekentje. Ik kan soms gewoon minuten blijven staren naar haar rustige ademhaling waarbij haar arm over haar borsten langzaam op en neer deint. Inmiddels heeft ze zichzelf wel begraven onder de dekens van het bed en kan ik haar gezicht niet meer zien. Maar ik kan nog steeds vol liefde en geluk toekijken hoe die dekens rustig en heel lichtjes op en neer bewegen. Ik voel me echt helemaal stralen van binnen van warmte die ik voel.


Dit zijn gewoon even van die mooie momenten die je meemaakt als je in een relatie zit. Van die mooie momenten die je eigenlijk gewoon zou moeten dezen met de wijde wereld, zodat zij misschien ook een glimp ervan mee kunnen krijgen.


- Een heel erg happy Lumen1987

0 reacties:

Een reactie posten