Net mensen!

Een veelgehoord grapje tegen nieuwe BDSM'ers is wel dat BDSM'ers studeren, van muziek x, y en z houden, films kijken, op zondag luieren, etc.: "Het zijn net mensen!" Nu moet ik daar altijd inwendig om grinniken, want dat is ook zo: BDSM'ers lopen niet de hele week in lederen en latex pakjes, hebben niet allemaal hoge functies in een bedrijfsleven als ze onderdanig zijn, en lopen niet allemaal met een flogger aan hun riem rond.

Er zijn situaties die heel sterk tekenend zijn voor "Het zijn net mensen!", en daar had ik er dit weekend één van. Met een hele groep mensen van het Wandering Spirits-forum naar de Efteling, waar iedereen gewoon heel veel lol had. Niet omdat we allemaal SM-giggle-hihi-grapjes hebben de hele dag, maar gewoon omdat iedereen het leuk vond om naar de Efteling te gaan, omdat iedereen genoot van de gezelligheid en plezier had in de attracties. Hoe duidelijk wil je het hebben dat BDSM'ers echt gewoon mensen zijn?

Kleine note waar ik dan toch om moest grinniken, was mijn eigen reactie tijdens de show Raveleijn, toen één van de spelers een zweep tevoorschijn trok: "Hey Romanticide, kijk! Hij staat gewoon te cracken met die bullwhip! Kan jij dat ook terwijl je mij raakt?"
*grijns*

0 reacties:

Een reactie posten