Oh jee, binnenkort weer belanstingen! Tijd om sublief eens een belangstingadviseur van dienst te laten zijn!

Een paar dage geleden kwam ik de volgende column tegen in de Metro: Een piemel in ruil voor een pepperonipizza. Het is een stukje over een groeiende markt (althans, volgens een ander artikel in de Metro), en dat is ruilen voor seks. Dit kunnen zowel diensten zijn als gewoon spulletjes. Zoals de titel zal doen suggereren, maakt dat bijvoorbeeld een interessant concept om eens een belastingadviseur in te schakelen. a) het kost je geen geld, en b) je gaat er waarschijnlijk nog geld mee besparen ook! Double the fun! Maurice de Hond zou zeggen: Doen! Maar ook voor andere dingen. Als je op een van de links die door Metro opgegeven worden, zijn er mensen op zoek naar privé dansleraren, mensen die bijles geven of schoonmakers.

Nu is het absoluut niets voor mij. Ik zou er misschien geen moeite mee hebben om zelf uit gepimped te worden als masseur, maar dat er ook seks bij zou komen kijken... dat gaat me toch weer net iets te ver denk ik. En m'n eigen subbie daarvoor inzetten? Voorlopig nog niet in ieder geval. Misschien ooit... maybe... Ik ben er nog niet uit wat ik van het idee vind om heel eerlijk te zijn. En dan bij twijfel, doe ik het liever gewoon niet.

Maar voor hen die toch al hun subjes wel eens 'uitlenen' aan andere mensen (of met het idee spelen), zou dit misschien nog best wel eens een interessant concept kunnen zijn.
- Lumen1987

0 reacties:

Een reactie posten