Dubieuze beautyproducten

Ik kwam van de week op een forum de link tegen naar een aantal dubieuze beautyproducten. Ik vond ze erg leuk, dus ik herhaal het even hier. (met dank aan ws, funga{MrPaul} voor de link).



Ik heb toch hele andere ideeën bij de bruikbaarheid van dit apparaat. Leuk uitgebreid radeerwieltje, prikapparaat, leuk speeltje in ieder geval.
Dit ding is bedoelt om je huid te doorboren zodat de aanmaak van collageen, elastine en eiwitten wordt gestimuleerd. Hierdoor zou je huid er jong en glad uitzien.

Ik vond ook de bdsm-variant ervan (zelfgemaakt, dus net is minder professioneel).








Ook qua electrospeeltjes zie ik het verschil nauwelijks welke voor bdsm-doeleinden is en welke om haren te verwijderen. Kijk zelf maar naar het verschil.


 

Als laatste iets uit de oude doos. Een oud krantenartikel waarin een vrouw een apparaat draagt zodat ze meer kuiltjes in haar wangen krijgt. Ik zie ook hier andere mogelijkheden....
Met dank aan beautylab voor de inspiratie en ten dele de afbeeldingen.

1 reacties:

Switch1987 zei

Haha, tja, zo zijn er ook keukenspullen waarbij ik hele andere gedachten heb ( zie die smilie-lepel op Fetlife bijvoorbeeld)A kinky mind is a joy forever ;)

Een reactie posten