"What would you like to learn about your sexual self?" - Submissive Journal Prompts

Okey, ik zal héél erg eerlijk zijn vandaag... ik ben vreselijk koos-inspiratieloos. Zo erg zelfs, dat ik zelfs na mijn 'tochtje' SamariuM en Fetlife nog niets heb kunnen vinden, en maar mijn kinky blogs ben gaan aanboren. Sommigen zijn misschien bekend met The Submissive Guide wat een blog is over veel aspecten van onderdanigheid, en naar mijn mening ook behoorlijk extensief. Het leuke van deze blog, is dat er een sub-blog bijgehouden wordt, de Submissive Journal Prompts, waar elke 2 dagen een vraag of quote neergezet moet worden. Vandaag de vraag: "What would you like to learn about your sexual self?", oftewel: wat zou ik nog over mijn seksuele ik willen leren. En die ga ik dus vandaag beantwoorden voor jullie!

Om de vraag te beantwoorden wat ik nog meer over mezelf zou willen leren op dat vlak, zal ik eerst bij mezelf moeten gaan stil staan wat ik dan al wel weet. Ik weet dat ik hetero (of héél misschien hetero-flexibel) ben, waarbij ik ook een héél sterke voorkeur heb om enkel met vrouwen te spelen in een BDSM setting. Ik zou (en heb al eens) met een man kunnen spelen, maar dat doe ik eerder vooral uit nieuwsgierigheid. Om te checken of een bepaalde fantasie of evil plannetje in mijn hoofd ook werkelijk waar zou werken of hoe dat ervaren wordt. Maar ik voel een significant verschil tussen spelen met een vrouw en met een man. Spelen met een vrouw maakt mijn geil... spelen met een man niet. Bij het spelen met een man voel ik me ook enigzins afstandelijk in het spel, en dat is wel iets wat mij tegenstaat gezien ik me daar niet helemaal fijn bij voel. Maar daar tegenover staat ook weer dat ik me niet fijn voel bij juist close te zijn met een man tijdens een spel.

Ik weet van mezelf dat ik poly-amoreus aangelegd ben, maar ik wil er eigenlijk niets mee doen. Een monogame relatie vind ik al tricky zat van tijd tot tijd, en dan heb ik totaal geen behoefte om alles NOG complexer te gaan maken met extra partners of open relaties en what not. Ik weet dat ik gewoon 1 geliefde wil hebben, en niet meer dan dat. Dat wil niet zeggen dat ik niet van andere mensen zou gaan houden of om diegene zou geven, bijvoorbeeld als ik een Domina zou hebben naast een sub. Maar ik wil het enkel bij een D/s relatie en een goede vriendschap houden. Dus niets samen uit eten voor de vlindertjes in onze buik of romatische strandwandelingetjes.

Ik weet dat ik seks leuk vind en me daar ook zeker graag aan tegoed doe. Seks staat voor mij wel los van BDSM, al combineer ik het wel heel erg graag omdat beide aspecten voor mij dan opeens beter 'inleefbaar' zijn. Ik kan dan gewoon beter loslaten en gewoon ingeven op mijn 'dierlijke' genoegens en wensen als ik met beide dingen tegelijkertijd bezig ben dan wanneer ik 1 van die aspecten doe, want dan betrap ik me vaak genoeg dat ik dan teveel bezig ben met 'plannen' en denken. Ik ben dol op zowel de hele liefdevolle seks als de ruwere soort waar ik vriendin/subje door de kamer kan werken en mijn geilheid gewoon op kan botvieren op welke manier ik me ook bedenk op dat moment.

Maar wat zou ik nu willen leren over mijn seksuele zelf? Ik zou graag willen weten hoe ik zou omgaan met seks in een hechte D/s relatie waar ik het subje zou zijn. Ik heb al veel gefantaseerd over gedomineerd te worden in een seksuele context, maar het is er nooit echt van gekomen. Ik ben wel eens 'ingezet' voor orale seks voor een dominante dame, maar dat is het dan ook wel. Ik zou gewoon willen weten hoe ik het zou ervaren als mijn seksuele genot totaal in de handen van mijn dominante partner zou zijn. Hoe het zou zijn om te moeten smeken om klaar te mogen komen, in plaats van gewoon mijn genot te claimen. Hoe het zou zijn om bijvoorbeeld te moeten werken voor seksueel genot aan mijn kant of hoe ik zou omgaan met chastity. Wat ik ervan zou vinden om helemaal horensdol geteased te worden dat ik uit bijna pure waarzin practisch alles zou neuken of tegen aan willen schuren om klaar te kunnen komen. Of hoe het zou zijn om als een soort levende dildo gebruikt te worden.

Iets waar ik ook heel erg nieuwsgierig naar ben, is wat ik zou vinden van anale seks. Meer nieuwsgieriger naar het ondergaan ervan dan het zelf te doen, gezien ik gewoon totaal geen idee heb van hoe ik zoiets zou ervaren en wat ik er uiteindelijk van zou vinden. Wat ik wel weet, is dat iets is wat ik enkel zou ondergaan in een sub-perspectief. Dat het me opgedrongen wordt. Want in een neutrale bui blijft het eigenlijk op een of andere manier een te grote hindernis te zijn om het gewoon zelfs eens te proberen.

Opvallend vind ik trouwens wel dat ik merk dat ik eigenlijk helemaal geen behoefte heb naar een trio of iets vergelijkbaars in puur seks-aspect. Waar ik wel heel erg nieuwsgierig naar ben, is spelen met 2 (of meer) subjes, gezien ik dan met de dynamiek tussen deze mensen kan gebruiken binnen het spel. Ze op elkaar uitspelen bijvoorbeeld ("Als jij de vibrator neemt, dan krijgt zij pijn. Dat is wat jij op je geweten hebt, dus weet je zeker dat je daarvoor wilt kiezen? ") of gave predicament bondage posities te kunnen uitvoeren. Of eens samen met een ander D/s stel te spelen waar ik en m'n sub het goed mee kunnen vinden. Ik ben gewoon benieuwd of dat inderdaad zo leuk is als ik denk dat het is, of dat het in de werkelijkheid eigenlijk tegen valt.

Maar de grootste vraagteken waar ik met mezelf mee zit: wat zou ik ervan vinden om zelf in een suspension te hangen? Wat zou er door me heen gaan? Wat doet het met mijn mind-set? Zou ik er subbiger van worden, of juist alerter.

-Lumen1987

1 reacties:

Zonnetje zei

En dat noem je inspiratieloos...

Zo'n lap tekst en weer iets wat leuk te lezen is en wat je weer aan het denken zet. Geef mij die vorm van inspiratieloosheid ook maar. ^^

Een reactie posten