Fetlife 'great database migration'... NOOOO! Must... FEED!

Blijkbaar hebben de mensen op Fetlife besloten vandaag een migratie uit te voeren van hun databases. Niet zo heel erg interessant, totdat je merkt dat je daardoor niet meer bij je 'news feed' kan komen. Voor sommigen is dat misschien niet zo boeiend, maar voor mij check ik die doorgaans even in de morgen om te zien wat vrienden en andere mensen hebben zitten uitspoken de afgelopen avond. Altijd leuk om een beetje up to date te blijven, maar vooral om te zien of er nog leuke/mooie/interessant foto's of stukjes te gevonden of gemaakt zijn. Noem het maar mijn dagelijkse portie inspiratie voor vroeg op de ochtend.

Maar vandaag dus niet. Vandaag geen feed. Niks dat mijn 'oneindige' nieuwsgierigheid kan prikkelen. Niets, noppes, nada! Okey, het is dan absoluut niet het einde van de wereld ofzo, maar als je dan vervolgens ook nog wilde laten weten in je feed dat je vandaag je eerste echte solicitatie bij een bedrijf gaat doen maar het vervolgens niet kan doen... Well, you get the idea.

Maar het zet je toch wel weer een beetje aan het denken. Over je dagelijkse 'rituelen' die je uitvoert, je eigen dagelijkse ritme. Ik besef me dan ook opeens dat als ik ook werkelijk eenmaal ga werken, "even Fetlife checken" er niet echt inzit. Het is gewoon even grappig om bij stil te staan. Om toch weer even vast te stellen dat BDSM me toch wel soms meer bezig houdt dan ik denk. Dat het vooral een soort achtergrond process is in mijn hoofd, waar ik af en toe even mee puzzel terwijl ik gewoon aan het werk ben. Even afvragen wat een leuke nieuwe manier is om sublief mee te teasen. Uitpuzzelen hoe een bepaalde bondage in elkaar zit die ik in de ochtend had gezien. Kijken of een van de nieuwe posts op Fetlife ook bruikbaar zou kunnen zijn om hier wat neer te zetten.

Aghja, het is waar je je allemaal druk om kan maken. De een heeft z'n dagelijkste pijp/bef-beurt, de anders z'n kopje koffie, en ik... ik heb zijn BDSM nieuwsgierigheid die gevoed moet worden, naast mijn maag obviously. En misschien dat ik vandaag gewoon wat extra afleiding zoek dan normaal, misschien dat ook nog een beetje. Maar het is gewoon vooral leuk en opvallend om te zien wat het met me doet als dat ritme een beetje verbroken wordt. Ik krijg dan echt een soort: "Okey, en wat nu?" momentje. Het lijkt alsof ik een soort verplichting aan mezelf heb om een gewoon een bepaalde tijd te SOGGEN voordat ik werkelijk aan de slag ga aan mijn afstuderen. Okey, verplichting is een te groot woord, maar blijkbaar heb ik niet echt zin (althans, de afgelopen 2 weken) om meteen aan de slag te gaan. Eerst even het 'standaard diedeltje' afhandelen, want dan weet ik dat het mij gedurende de rest van de dag niet meer zal afleiden. Ik weet dat er dan niet echt veel nieuws te vinden is, dus word mijn nieuwsgierigheid niet een afleidende factor. Daar is eigenlijk nog best goed over nagedacht.

Maar goed, vandaag moet ik dus met een stukje nieuwsgierigheid zitten. Lange leve een nieuwsgierig aagje te zijn!
-Lumen1987

0 reacties:

Een reactie posten