Mannen in kousen en lingerie

Voor wie mijn Tumblr volgt is het misschien al opgevallen, maar zo af en toe (de laatste tijd wat meer) komen er plaatjes van mannen voorbij die zich hebben gehuld in kousen, lingerie, corsetten of een combinatie ervan.

Over het algemeen ben ik hier eigenlijk niet zo van, het doet me denken aan die eenzame starende oudere subjes op de showboat. Die geven mij een naar gevoel. Nee, mannen in vrouwenkleding deed het neit voor mij.
Maar toen kwam ik ineens een leuk plaatje tegen op tumblr die me wel aansprak en heb ik die gereblogd. Geen voorbedachte rade, niets van dat. Wel zag mn kleintje dat ook en werd er door geraakt, hij stelde zichzelf voor in zulke kleding en dat deed wat met hem.

Op een avond toen we samen in bed lagen bekende hij dan ook dat hij eigenlijk wel erg geil werd van het idee om zelf ook kousen te moeten dragen, net zoals op die foto. Hierna ben ik wat bewuster zulke foto's gaan plaatsen, soms met een berichtje voor mn kleintje erbij, zoals de volgende:































Ondertussen heeft hij zijn eigen setje kousen en een corset staat zeker nog op de planning.

Maar waarom is dit nou zo leuk? Voor velen zal het zijn de vernedering, een man in vrouwenkleding, dat hoort niet. Gelukkig ligt dat bij mij wel anders, als iets fijn is dan moet je dat vooral gewoon doen. wanneer dat dan betekend dat je iets aantrekt wat origineel niet voor mannen bedoeld is, so be it.
Kleintje voelt zich er fijn in als hij ze aan heeft, hoe het aanvoelt als ik eroverheen wrijf of aan hets tukje kant aan de bovenkant kom vindt hij superfijn. Hij voelt zich er oprecht mooi in. Dat is voor mij het belangrijkste.

Laatst werd ik gewezen op de volgende site: xdress, hier gaan we ook zeker een keer wat leuks voor hem bestellen :)

2 reacties:

Lumen1987 zei

Dit is ook een van de dingen waar ik dus niets van begrijp waarom vrouwen dit leuk vinden om te zien, met uitzondering van humiliation play dan. Maar dat laatste zit hem dan ook weer niet zozeer in de kleding an sich, maar op het effect wat het op het subje heeft. Ook wat jijzelf nu beschrijft, dat je het leuk vind om hem in zulke kleding te zien omdat hij ervan geniet en ervan gaat stralen, dat snap ik ook net zo goed.

Maar een dude in stockings ofzo... Vrouwen, help me here... Als het echt om de outfit gaat, waarom ziet dat er dan leuk uit? Want ik zie het niet...

Liefebeest zei

Vind ook echt niet alle mannen leuk in lingerie. Heb het al een beetje geprobeerd uit te leggen.
Mijn associatie was ook de subjes op bijv de showboat, heel erg niet mij ding.
Maar bij tommie is het anders, het past bij hem, qua uiterlijk en wie hij is, daarom is het fijn als hij ze aan heeft.
Voor ons dan, hoe het voor andere is weet ik niet.

Een reactie posten