Sab{R}ina neemt afscheid

Om maar met de deur in huis te vallen: Ik moet helaas afscheid nemen als blogger op Think about Kink. Ik ben de blog ooit begonnen in een impuls en omdat ik het heel leuk vind om te schrijven over BDSM, en ik daar graag een eigen plekje voor wilde. Nu vind ik het nog steeds heel leuk om over BDSM te schrijven, maar ik heb eigenlijk nooit genoeg tijd kunnen vinden om de blog goed bij te houden.

Aangezien ik er een hekel aan heb om dingen halfbakken te doen en ik dat eigenlijk überhaupt nooit doe, is het dus hoog tijd voor mij om te zeggen dat ik voorlopig mijn poging tot het actief bloggen even laat voor wat 't is. Lumen heeft van deze blog een kick-ass blog gemaakt en ik kan hem daarin alleen maar heel veel veren in zijn achterste steken en hopen dat hij dat blijft doen (maar dat weet ik eigenlijk wel zeker).

Voor mij rest nu even niets dan iedereen bedanken voor 't lezen van mijn blogposts, en te zeggen dat ik hoop dat ik over niet al te lange tijd toch wat rustiger vaarwater heb gevonden en wel weer de kans zie om te gaan bloggen! Dus hopelijk tot ziens!

0 reacties:

Een reactie posten