Chastity - Fantasy VS Reality

Gister dook er een berichtje op op fetlife over de ervaring van mensen over hoe de werkelijkheid van mensen over chastity overeen kwam met diens fantasiën dat diegene had erover. Jammer genoeg is vanwege onbekende redenen die bericht van de fetlife groep gehaald, maar het was eigenlijk wel een erg interessante vraag.

Zo heb ik als sub zijnde een best wel grote nieuwsgierigheid naar chastity en wat daarbij komt kijken. Seksuele onthouding in stand gebracht met afspraken of in stand gehouden met een kuisheidsgordel. Ja, ik ben ongelooflijk nieuwsgierig naar wat dat met me zou doen als sub zijnde maar ook als persoon. En ja, ik heb er ook zo mijn fantasiën over gehad. Over de stiekem leuke, innerlijke, seksuele frustraties die langzaam maar gestaag opbouwen. De vraag hoe goed ik daarmee om zou kunnen gaan. De extra dimensie aan het 'seksueel' en 'gewoon gebruikt' worden. Het aspect van 'je plezier  moeten verdienen' en de onzekerheid of het je gegunt wordt. En natuurlijk is dat laatste eigenlijk gewoon al een beetje inherent aan een D/s relatie waar seks een rol bij speelt, maar kuisheid heeft voor mij meer die lading op een of andere manier.

Ik droom wel eens weg op het idee tijdens een spel met een dominante dame ik vastgezet word in een stoel en nadat ik hulpeloos daarin vast zit ze dan met een kuisheidsgordel aan komt zetten en mij deze aanmeet. In de hulpeloosheid van de situatie als mijn seksuele genot en plezier door haar ontnomen, of ik het nu wilde of niet. En als ik het er niet mee eens was, dan was het te laat.

Natuurlijk werkt dat in het echte leven totaal niet op die manier. Als mij zoiets werkelijk tegen mijn zin zou overkomen zit er een goede kans in dat ik, mogelijk met geweld, zorg dat ze het ding weer eigenhandig verwijderd. In het echte leven zit ik momenteel met mijn relatie met JT. En ik wil absoluut niet dat een toekomstige D/s waarin ik het subje ben mijn relatie tussen JT en ik zou beïnvloeden in welke manier dan ook. Eigenlijk is op dit moment kuisheid ook eigenlijk helemaal niet mogelijk, gezien ik gewoon seks wil hebben met JT wanneer ik daar zin in heb. Ik zou echt totaal niet willen dat die optie afhankelijk zou zijn van een derde persoon. Dat er de controle over mijn seksuele plezier zich plaats vind tijdens een spel, sure. Maar daarbuiten houd het in mijn huidige situatie toch echt op voor mij.

Maar waar ik eigenlijk erg nieuwsgierig naar ben is juist hoe andere mensen dit hebben ervaren. Dat 2 maanden 'gevangen' zijn in hun fantasie een ongelooflijke gaaf iets was, terwijl in werkelijkheid na 2 weken die persoon het gewoon echt niet meer trok. Diens werk eronder ging lijden enzo.
Mensen die er juist heel teleurgesteld over zijn dat het in het echt juist totaal niets doet voor hen. Dat alle seksuele gedachten dan maar gewoon uit diens gedachten verdwijnen omdat er toch niets aan gedaan kan worden.

Een ander iets waar ik ook bij afvraag, is of een relatie waar kuisheid in is geïntroduceerd niet op een gegeven moment alleen nog maar daarom gaat draaien. Dat de sub enkel nog maar werkelijk uit zichzelf gehoorzaam is zolang diegene minsters een week niet klaar heeft mogen komen. Of de dat dominant juist alles laat draaien om seksuele verlossing in en andere plezierige dingen uit het oog verliest zoals misschien een spanking tot sublief in de diepste krochten van subspace gedroven is of gewoon het tegen elkaar aan knuffelen. Dat zijn ook dingen waar je in je fantasiën totaal niet bij stil staat. Laat staan de practische dingen zoals schoonmaken.

Mensen die toevallig hun eigen visie en ideeën op kunnen delen?
- Lumen1987

0 reacties:

Een reactie posten