Lumen1987's favoriete speeltje

In een reactie op mijn vorige stukje dat ik geschreven had, kwam er de vraag naar voren wat dan wel mijn meest favoriete speeltje was. Dus bij deze presenteer ik u mijn (op dit moment) favoriete speeltje:
De Spadonis Veer

Inderdaad, mijn favoriete speeltje is een veer. Een grote en ongelooflijk pluizige veer. Je zal ze vast al meer dan eens gezien hebben op de muts van de Zwarte Pieten, en ze zijn voor minder dan een euro/stuk te koop als je goed weet te zoeken. En ook in bijna alle kleuren van de regenboog.

De reden waarom deze veer mijn lievelings speeltje is, heeft een aantal redenen. Bij m'n aller eerste keer dat ik ben gaan spelen als Dom bij mij thuis, was deze veer 1 van de speeltjes die ik toen in mijn bezig had. Het was een witte, die ik gekregen had van een goede vriend van me die weet van mijn 'hobby' en bedacht dat ik er vast meer plezier aan zou beleven dan hij dat zou doen. De veer leende zich voor een zinderend sensuel play sessie waar zowel ik als mijn toenmalige speelpartner ongelooflijk veel plezier aan hadden beleefd. Juist vanwege die eerste keer, dat het zo ongelooflijk goed was bevallen, die 'connectie' is er eigenlijk in gebleven. Een ongelooflijk positieve herinnering aan die veer.

Die veer is gaande weg mij ook steeds kostbaarder geworden. Ook in een nieuwe D/s relatie die daarna was ontstaan bleek die veer een doorslaand succes te zijn. Het subje waar ik toen samen mee was, was dol op het ding. Ze smeekte al of ze de veer mocht voelen als ik ermee over haar BH ging strelen. Een heerlijk gevoel. Zo'n simpel ding, waar zoveel schoonheid uit naar voren is gekomen. Uiteindelijk ben ik die specifieke veer kwijt geraakt tijdens de breakup met die sub.

Inmiddels heb ik meerder mensen al wel zien genieten van zo'n spadonis veer. De vederlichte streling van de veer, en de harde pen van de veer zelf geeft een leuke mix van hard, scherp en zacht. Ook leent het zich om mee te kietelen bij hen die totaal niet tegen zulke vederlichte streling kunnen. Maar zelf kan in uren lang genieten van het gevoel van als zo'n veer over m'n huid streelt, maar ook zo kan genieten van het zichtbare genot als sublief ervan kan genieten.

De mix van ongelooflijke mooie herinneringen en de zichtbare schoonheid van een genietend persoon in volle overgave eraan of gewoon zelf heerlijk kunnen wegdobberen op diezelfde strelingen maakt voor mij dus de spadonis veer mijn favoriete speeltje.
En hoewel ik mijn 2 veren (ik heb er 2 gekocht ter vervanging van 'Die Ene') nog niet eens elk spel erbij pak, hoef ik er enkel naar te kijken en ze toveren al een glimlach op mijn mond. Ookal pak ik vrijwel elk spel standaard naar touwen en zullen de tepels van sublief het moeten ontzien, blijven die veren mijn lievelings speeltjes.

-Lumen1987

1 reacties:

Zonnetje zei

Leuk om te lezen dat zo redelijk lief en onschuldig speeltje jouw favoriete speeltje is. =)

Zo zie je ook maar weer soms hoeven speeltjes ook niet zo moeilijk te zijn.

Een reactie posten