Testrun van 2 nieuwe speeltjes

Vorige week had ik 2 nieuwe speeltjes voor m'n verzameling gekocht. Een verchroomd radeerwiel, iets wat ik al maanden wilde hebben, en een soort single tail achtige zweep waar ik spontaan verliefd op werd toen ik die in mijn handen had.

Nu ken ik mijn subje ondertussen wel een beetje, en ik kan je alvast vertellen: 't Speeltje is nogal héél erg nieuwsgierig naar als ik iets nieuws heb. Erg genoeg dat 't haar de hele dagen kan bezig houden. Daarnaast is ze ook een ongelooflijke stuiterbal. Je zegt haar een paar stoute, suggesteive woordjes toe en ze is niet meer te houden. Okey, misschien een klein beetje overdreven, maar goed... you get the picture.
Met die kennis in mijn achterhoofd, had ik maar besloten er niets over mijn nieuwe aanwisten te vertellen, gezien ze anders tot de volgende keer dat we elkaar zouden zien niet meer met haar studie bezig kunnen zijn. Althans, niet echt goed. Maar uiteindelijk was ik toch zo 'stom' om te zeggen dat ik 2 nieuwe speeltjes heb afgelopen zondag. En ja hoor, gelijk wilde ze er alles over weten. En toen ik duidelijk had gemaakt dat ik het niet wilde zeggen, om te voorkomen dat ze helemaal van de muren zou gaan stuiteren en zenuwachtig ging doen, bleef ze nog wat doorbedelen naar hints.

Gistern was uiteindelijk de dag dat ik de speeltjes op m'n Speeltje kon loslaten, en ik had met de zweep ook wat geoefend totdat ik me daarmee enigzins trefzeker voelde. Toen ik haar van het station of plukte, vertelde ze me dat ze best wel zenuwachtig was geworden. Maar ik vertelde haar nog steeds niet wat ik had gekocht. Want ik wilde haar verrassen. Ik wilde haar natuurlijke reactie kunnen zien!

Eenmaal thuis, nadat we nog wat wezen drinken, waren we al vrij snel begonnen met spelen. Ik was begonnen met haar van d'r overbodige kleding te ontdoen, zoals ik had beschreven in mijn vorige artikel. Dit was wederom weer bijzonder geslaagd, en had haar nadat ze me had beloont voor het 'harde werk' dat ik had verricht aan het hoofdbord van mijn bed vast gemaakt. Het is een spijlen bed (zoals elke 'Echte BDSM-ert' er een heeft, toch... toch ;-) ? ), dus klooppunten zat. Uiteindelijk zat ze dan ook geknield vast met haar keel en knieën gespreid vast aan het hoofdbord, en handen nog steeds op haar rug. Toen me nog even tegoed gedaan aan haar, om vervolgens de blinddoek erbij te pakken zodat ik daarna mijn verrassingen erbij kon pakken. Beginnende met het radeerwieltje.

Normaal gesproken is sublief nogal een stil meisje, zeker als ze subbig is. Maar daar was nu niets meer van te merken. Ze piepte er op los voor elke baan die ik met het radeerwieltje trok. Vooral toen ik hem over haar borsten en tepels liet lopen zou ze door het dak gevlogen zijn als ze niet aan mijn bed vast zat! Ze was compleet overweldigd door het dingetje. Op haar borsten ervaarde ze het als bijna té pijnlijk, in haar zij scheen het te kriebelen, op andere plekken weer pijnlijk. Het was iets dat haar in een rap tempo verschillende sensaties gaf waar ze totaal van overweldigd raakte, niet wetend wat ze met als die sensaties moest doen. Het radeloze bewegen van sublief, de schrikreacties als ik gewoon haar tepel aanraakte met mijn vinger, haar gemiep dat het "echt gemeen is" of dat het zo erg kietelt, de zinnen die onderbroken raakten als ik een nieuw pad aflegde met het wieltje... Een momentje waar ze gewoon helemaal onder mijn regie viel. Een moment dat ze gewoon een controle meer had over haar eigen lichaam, maar slaaf was aan haar instincten en reacties. Een bijzonder mooi moment is dat kan ik je vertellen.

Daarna gunde ik haar even een break, en liet ik haar op de grond rusten. Daarna kwam de 2e nieuwe aanwist uit de kast en begon ik haar ermee te 'mishandelen' terwijl ze nog uit stond te puffen op de grond. Totaal onverwacht werd ze er juist alleen nog maar rustiger van. Tot de verrassing van ons beide bleek deze zweep een soort pijn te geven waar ze wel van kon genieten en helemaal op weg kon dromen als het ware. En zwevende subjes... tsja, daar heb ik altijd al wel een zwak voor gehad.

Al met al, een geslaagde dag dus. Two thumbs up voor de nieuwe speeltjes!
-Lumen1987

1 reacties:

Switch1987 zei

Radeerwieltjes zijn idd erg leuke speeltjes. Ik voel ook altijd verschillende sensaties, een kriebeling in mijn zij, dan weer echt scherpe pijn op mijn borsten of rug, aan de binnenkant van mijn benen etc. Erg leuk!

Mooi dat die zweep ook zo goed beviel, sommige zwepen zijn idd op een fijne manier pijnlijk, zodat je lekker kunt wegzweven.

Een reactie posten