Het plezier in 'teasing'

Daar ligt ze dan, haar borst die heftig op en weer neer gaat terwijl ze me intens aankijkt. Haar pupillen verwijd dat er nog maar een klein beetje van haar irisen over blijft, en een blik die intens op mijzelf gefocussed is. Haar mond die een klein beetje losjes openhangt en heel eventje haar tong die haar lippen bevochtigd. Ik voel haar onderlichaam meebewegen met wat ik met mijn 2 vingers doe. Je voelt gewoon dat dierlijk verlangen in de lucht hangen. Heel even geeft ze zich over aan het heerlijke gevoel en sluit ze haar ogen voor nog geen seconde... net ietsje langer dan te knipperen met haar oogleden. Het signaal voor mij om maar weer eens mij hand weg te trekken en haar met een ongelooflijk gefrustreerde zucht en andere uitingen van frustratie weer af te laten koelen... afwachtend tot de volgende 'ronde'. Want tjsa, nieuwe ronde... nieuwe kansen?

Even een situatie schets van afgelopen keer dat ik ben wezen spelen. En wat was het heerlijk. Het is echt maanden geweest sinds ik weer een subbenmeisje helemaal horensdol heb kunnen en mogen maken van verlangen, en haar uiteindelijk niets geven behalve frustraties. Ja, dat geeft zo'n heerlijk machtig gevoel. Die hulpeloze blik wanneer je je hand weer terug trekt en er weer een einde is aan al het genot wat ik haar gaf. Haar innerlijke strijd zien waarin ze aan de ene kant je wel zou kunnen vervloeken en aan de andere kant er ook weer zo van geniet geen macht te hebben. Dat ze roept dat ze je maar gemeen vind, maar als je aanbiedt om dan maar te stoppen ze heel snel "NEE!" roept. De wetenschap dat ik letterlijk haar genot in mijn handen heb en de macht heb om te beslissen wanneer ik stop of juist doorga en hoe lang ik bezig blijf... en zij ondertussen zo geil is geworden dat haar lichaam haarzelf bestuurd en ze echt niets meer te willen heeft. Dat zal ze resoluut besluit er niet meer op in te gaan, haar lichaam gelijk dit besluit ondermijnd als ik mijn hand op haar venusheuvel leg. En ik niet eens meer wat hoef te doen, want dat doet haar onderlichaam al helemaal uit zichzelf.

Ja, ik ben nogal een fan van Tease & Denial spelletjes. Het spelletje waar ik waarschijnlijk nooit genoeg zal krijgen. Een overvloed aan gekronkel, machteloze frustratie, machtsverschil, mindplay, een haat-liefde verhouding (niet altijd though!), haastige beloftes (ook niet altijd) en (ijdele) hoop.
Heerlijk!

-Lumen1987

1 reacties:

Switch1987 zei

Teasen is idd erg leuk! Vind ik zelf ook erg leuk om te doen bij vriendlief, steeds weer even stoppen, zijn orgasme uitstellen, weer doorgaan, weer stoppen, en dan na een hele tijd als hij lief heeft gevraagd of hij mag klaarkomen hem laten gaan. Echt zo leuk om te zien hoe hij dan bijna explodeert :D

Een reactie posten