Gagkissing

De naam omschrijft het eigenlijk precies wat het inhoudt, voor hen die er eigenlijk nog nooit eerder van gehoord hebben: iemand zoenen die een gag in heeft of juist iemand (probeert te?) zoenen terwijl je een gag in hebt. Het is een van de kleine pleziertjes die ik heb als Dom. Ik houd er best wel van om m'n subje te plagen en te teasen. Er gaat bij mij dan een soort klik af ofzo, wat het zoenen van een JT met een gag in zo leuk maakt. Waarschijnlijk de combinantie van haar teasen, dat ze het als vernederend ervaart en die beide dingen haar (en dus mij weer ook een beetje) opwindt. Ook word ik doorgaans getracteerd met een zielige blik van haar, gezien ze eigenlijk gewoon het liefst mijn lippen op de haren voelt... in plaats van misschien een héél klein beetje.

Ik moest er gisteren opeens aan terug denken en dat het eigenlijk best wel leuk is. Dus mocht je het nog nooit geprobeerd hebben, please do give it a try. En mocht hij of zij aan het kwijlen geslagen zijn, smeer het eventueel eerst uit te weg op een leuke vernederende manier voordat je aan het kussen slaat. Zelf moet ik het nog eens uitproberen met een JT voorzien van een tapegag... Hmmm, misschien ook daar lippen op tekenen met een stift.... ideetjes...
-Lumen1987

0 reacties:

Een reactie posten