Gouden Handen

Ik heb van een aantal mensen in het verleden complimenten gehad voor mijn handen en vooral wat voor gevoel ze hen gaven. Koosnaampjes als "Zonnenhandjes", "handen van een goede minnaar" en mijn favoriet "Gouden handen" hebben bij mij de revue gepasseerd, en ik ben er eigenlijk ook heel erg trots op dat mensen dit zo zeggen. Voor mij zijn mijn handen een onderdeel van hoe ik om ga met mijn dominantie en mijn manier van omgaan met anderen. Voor mijn gevoel vloeit er dan ook een deel van mijn macht over JT direct uit mijn handen.

De juist plaatsing met de juist zachtheid en een warmte die eruit weet te stralen zijn doorgaans de componenten waarbij ik mensen een gevoel van behagen en veiligheid kan geven. Ik hoef geen woord te zeggen of iets anders te doen dan mijn hand of beide handen op bepaalde plekken van iemands lichaam te plaatsen. Ze hoeven soms niet meer te doen dan enkel gewoon stil te liggen op iemands huid en schijnen dan nog steeds heel veel te doen. Voor mijn gevoel ben ik ook best wel bekwaan in het fysiek aanvoelen van iemand, alsof mijn tastzin mij vertelt wat er allemaal gaande is bij deze persoon.

Ik ben eigenlijk ook wel erg blij (en enigzins trots) op deze eigenschap van mezelf, gezien ik best wel een 'touchy' persoon ben als het gaat om affectie tonen. Iedereen heeft nu z'n eigen manieren om affectie te tonen, en voor mij is dat voor een groot deel gebaseerd op aanraking. Het kroelen door iemands haar heen, een hand op iemands wang laten strijken of juist enkel de bovenkant van mijn vingers gebruiken om te strelen.

Binnen een spel gebruik ik mijn handen om sturing te geven, om rust te creƫren in het hoofd van mijn subje en een gevoel van beschermdheid op te roepen (iets wat ik zelf een fijn iets vind om te doen). Ik vind het dan ook heerlijk om gewoon mijn handen te gebruiken in een spel, om mee te slaan en pijn te doen maar ook om er lief mee te zijn. Het contrast dat de handen zie zoooo fijn aanvoelen ook tegelijkertijd zo naar kunnen zijn, ongelooflijk leuk! Het voelt voor mij intiemer dan er een speeltje voor te gebruiken, omdat ik dan mijn spelpartner ook beter voel. De onwillekeurige beweginkjes die ik op die manier meekrijgt, zoals spiertjes die beginnen te trillen van (in)spanning of juist dat voelen verdwijnen. Heerlijk gewoon! Daarnaast vind ik het ook leuk om bij hen over wie ik ook enige dominantie heb, dit eventjes te 'bevestigen' bij diegene. Het laten merken dat ik dondersgoed weet dat ik hen innerlijke sub kan kietelen, ookal doe ik verder niets met die dominantie. Het bevestigen dat er inderdaad iets tussen ons aanwezig is. Die kennis dat ik de macht als het ware letterlijk in mijn vingertoppen heb, dat is voor mij al kicken genoeg.

-Lumen1987

1 reacties:

Unknown zei

heel heel mooi verwoord!
ja.. handen zijn inderdaad prachtige instrumenten om mee (aan) te voelen, en gevoeld te worden ;-)
Mooie stukjes schrijf je Lumen!

Een reactie posten