VRIJ!

Ik heb er nu zo beetje 3 maanden aan gewerkt maar het is me eindelijk gelukt! Zoals jullie mogelijk hebben kunnen lezen in vorige berichten kampte ik het een probleem dat ik mezelf had 'vast gemaakt' aan een dominante meid. Wat ik probeerde, ik bleef toch uiteindelijk een beetje ijdele hoop hebben dat er door onze ongelooflijke goede chemie er toch een oplossing gevonden ging worden. En nu zo beetje een week geleden heb ik eindelijk de knoop kunnen doorhakken. Ik heb me boos genoeg kunnen maken op mezelf dat er voorlopig heus geen verandering in de situatie gaat komen. Dat ik me er enkel somber bij ben gaan voelen, enkel maar negatieve gevoelens bij de hele situatie. No longer! En ik ben ook erg blij dat de dame in kwestie er ook blij met deze ontwikkeling was.

Na bijna 3 kwart jaar sta ik dan weer open voor de dominantie van iemand anders. Eigenlijk is dat wel een apart iets om te weten van mezelf. Daarvoor was het leven in dat optiek gewoon zo veel makkelijker. Ik hoefde me helemaal niet druk te maken om potentiële leuke en dominante aangelegde meiden. Hoefde me niet zenuwachtig te voelen wanneer zo'n iemand zich dominant naar mij ging gedragen, want ik had van mezelf alle recht om haar van repliek te geven en vol tegen haar in te gaan. Nooit dat ik intern hoefde te twijfelen of ik wel op een dominante tease in wilde gaan of niet: antwoord was gewoon "Nee, ik heb al iemand" voor mezelf.

Wel mooi is dat ik nu op z'n minst weer de kans heb om wat met mijn sub-needs te doen. Want er zijn heus dagen geweest dat ik helemaal gek werd van mezelf. Maar ik blijf daarentegen nog steeds behoorlijk selectief/kieskeurig te zijn als sub zijnde. Ik heb gewoon moeite met mezelf echt overgeven. Bottomen kan ik met gemak, want dan doe ik gewoon iets wat ikzelf ook leuk vind. Maar echt iets doen om iemand anders een plezier te doen, bijna vanuit een altruistisch perspectief, het pleasen... dat komt gewoon niet zomaar in mij naar boven. Ik ben iemand die graag trots wil zijn in de Dom die ik heb. Naast het standaard vertrouwen in de ander hebben is een warme persoonlijkheid voor mij bijna nét zo belangrijk. En dat zijn best wel belangrijke elementen die aanwezig moeten zijn voordat mijn innerlijke subje uit z'n schulp wil komen. En laat staan dat er zowiezo maar 3 dames zijn geweest die mij echt wisten te triggeren als subje in de anderehalve jaar dat ik nu actief in de scene rondloop.

Dus ja er gaan denk ik aparte tijden komen voor mij. Ik ben opeens weer 'jaagbaar' als het ware. Niet dat ik me daar waarschijnlijk al te druk om hoef te maken, maar het voelt toch anders. Nét dat kleine beetje minder veilig als het ware. Daar komt dan ook weer bij dat ik eigenlijk ook nog eens het 'gevaar' zelf op moet gaan zoeken en kijken of ik toch een die leuke dominante dame voor mezelf kan weten te vinden. Kortom, wordt vervolgd...
-Lumen1987

2 reacties:

Unknown zei

Gefeliciteerd! T blijft altijd moeilijk om (juist door de goeie chemie) knopen door te hakken.. spreek uit ervaring.. en mijn knoop is nog niet door.. Heel herkenbaar geschreven..
succes in dit nieuwe hoofdstuk, en veel plezier er in!

Lumen1987 zei

Dank je Jeanette. En jij veel succes gewenst met zelf de grote stap kunnen zetten. Hoop voor je dat je er niet zo lang bezig mee hoeft te zijn zoals ik dat had.

Een reactie posten