luwste in activiteit

Beste mensen,

momenteel ben ik in de laatste paar weken beland voor mijn afstuderen met als gevolg dat ik de komende paar weken niet mijn reguliere frequentie van berichten op Think about Kink zal plaatsen. Even een kwestie van deadlines gaan halen. Dus nee, ik ben niet óók gestopt met Think about Kink, ik heb even gewoon een gebrek aan tijd om met stukjes te komen. Wanneer mijn documentatie is opgeleverd, ga ik weer zoals vanouds verder met stukjes schrijven.

Mogelijk dat ik nog wel eventjes tijd weet te vinden om nog een stukje online te zetten. Maar de gebruikelijke 'minstens 1x per week' die ik probeer aan te houden ga ik gewoon even laten vallen de komende periode. Máár mochten er mensen zijn die het leuk vinden om zelf wat op Think about Kink te kunnen posten, vooral laten weten!

Hang in there people, het duurt maar een paar weekjes ;)

Cheers,
-Lumen1987

0 reacties:

Een reactie posten